Baby lips (recenzia)

22:24

Ahojte,
ááááno konečne ste sa dočkali :D Nebudem sa znovu ospravedlňovať za to, že som tu nepridávala to je v poste nižšie :) teraz vám tu pridám strašne dlho sľubovanú recenziu na Baby lips...hurááá
Let´s do this!




Budem sa venovať štyrom "faktorom" - farba, vôňa, konzistencia, cena 
1. FARBA: 
- farba je super! Nefarbí príliš ale ani málo....tak akurát :) Síce veľmi nemusím balzamy, ktoré farbia tieto     som si zamilovala hneď!
zľava - cherry me (oranžová), peach kiss (fialová) a pink punch (ružová)


2. VÔŇA: 
- neviem si predstaviť krajšiu vôňu ako vôňa Baby lips ^_^ je to proste potešenie otvoriť balzam a cítiť jemnú ovocnú vôňu. Na perách vonia ešte veeeeľmi dlho po nanesení a chutná tiež super :D


3. KONZISTENCIA:
- konzistencia je tiež super. Nie je ani mäkký ani tvrdý. Neláme sa a nanáša sa rýchlo a jednoducho. Pery sú po ňom neskutočne jemné ešte veľmi dlho (aj keď asi nie až sľubovaných 6 hodín :/)



4. CENA: 
- na Slovensku v bežnej drogérii Baby lips bohužiaľ nezoženiete, jedine ak v e-shopoch. Cena sa však pohybuje od 4 do 6€ a myslím že je to dosť veľa. 
- ja som si Baby lips kupovala v Poľsku a v prepočte ma vyšiel jeden na cca 2,50€. Dá sa však kúpiť len základná verzia šiestich balzamov (ružový, modrý, zelený, žltý, oranžový a fialový) žiadne limitované edície zatiaľ :/   Snáď sa dočkáme ;)



Tak čo ake Baby lipsy máte vy? Ste spokojné? 






You Might Also Like

6 komentárov

  1. Nemám, sice jsem měla období, kdy jsem je fakt chtěla, ale ted jsem si místo toho koupila EOS
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja momentálne túžim po eose :D je naozaj taký dobrý ako sa o ňom hovorí?

      Odstrániť
  2. No teda tak to som netušila že v Poľsku predávajú Baby lipsy musím niekedy popozerať.Inač pekná recenzia:)
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ani ja, ale som veeľmi rada, že som ich tam objavila :) ďakujem krásne...givaway sa určite zúčastním a dúfam, že tentokrát sa mi pošťastí

      Odstrániť
  3. Pokud bydlíš blízko Českých hranic, tady je máš v každé drogerii :) jinak EOS je prý jen slavný svojí vůní a obalem, jinak je to prej stejný jak kdyby sis koupila obyčejný Jelení lůj na rty, prej nic extra, já sama ho nevlastním, jelikož mi přijde střelené dávat jen za balzám (v přepočtu na české koruny) kolem 150 až 200 Kč. To je na mě moc :/ kdyby stál do 100 Kč tak si jej pořídím, to si raději koupím nějakou paletku stínů :3

    http://fantasya-world.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článok, skvelá stránka :3 Strašne túžim po baby lips, ale nikde ho neviem zohnať...Mám tiež blog, práve sa rozbieha, tak by ma potešila nejaká rada alebo koment od teba :3

    www.justforher.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou