RECENZIA: Nivea - ľahké telové mlieko

20:43

Ahojte lásky,

dnes mám pre vás ďalšiu recenziu - tentokrát na "ľahké" telové mlieko od značky NIVEA :)




Toto telové mlieko som si obľúbila hneď od začiatku. Je naozaj "ľahké", rýchlo sa vstrebáva, nelepí a telo je krásne vláčne a hydratované ^_^



Konzistencia je tiež výborná - nie je ani riedke ani husté proste také akurát :) a to na ňom milujem. 
Vôňa - tak tá je super. Je to spojenie takej tej klasickej NIVEA vône a vône ja ani neviem čoho - prírody? Kvetov? Asi všetkého :D
Ja mám ale hrozne citlivú pokožku - verte mi, hocičo na ňu nemôžem naniesť - a toto telové mlieko je úplná senzácia.
Stačí naniesť úplne malé množstvo a krásne ho rozmažete po celom tele. Dúfam, že nedopadnete ako ja, keď som toho naniesla veľa a vyzerala som ako ľadový medveď - kým to vsiaklo och...a to mrhanie :( toľká škoda :D



Kúpiť si ho môžete na stránke parfums (nájdete tam naozaj všetko) a stojí cca 3,80€ :)
Mám dosť veľkú NIVEA zbierku, ale toto telové mlieko zatiaľ patrí medzi moje TOP Nivea produkty :) len tak ďalej 

Tak čo? Máte skúsenosti s týmto mliekom? Aký NIVEA výrobok máte najradšej?


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou