Life at college #01

22:14

Ahojte,

ako už z názvu vyplýva, tieto posty budú "denníkové" a budem tu písať moje pocity a zážitky z internátu a výšky.
Dúfam, že ich bude dosť a že sa nebudete nudiť :D




Zážitok 1. je asi moj prvý pocit, keď som vošla do izby - "uffff, čakala som horšie" to mi teda odľahlo. Napriek tomu, že tam nesplachovalo wc-ko a musela som sa trepať cez polku intráku aby som zohnala vodára, bola izba celkom OK. 
Na ubytovacom som bola spolu s jedním dievčaťom - teraz už s mojou spolubývajúcou a tá sa mi po 10 minútach zdá byť cekom fajn, tak uvidíme. 
Z výšky mám síce zmiešané pocity, lebo napríklad pracovať v aise je fakt asi len pre profesionálov -_- ale tak napriek tomu som si tam už prvé dni našla dosť kamarátov. 
Verím, že aj napriek tomu, že to nie je moja "vysnívaná" škola, zapáči sa mi tam a bude tam najsuper, aby som vám mala o čom písať. 
Oooo, a veľké plus intráku? Tak po prvé je len cez cestu od Optimy (Košice) a je to intrák pre nás z UPJŠ ale aj pre TUKE a tak tam očakávam veeeľa pekných mužov :D

to je dilema -_-



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou