Christmas mood a.k.a My favourite Christmas songs

21:32

Merry Christmas,
práve teraz som sa rozhodla, že vám sem budem pridávať príspevky v štýle Christmas mood až do Vianoc :) (budem sa snažiť aspoň 1 týždenne z tejto kategórie). Minule to bol môj wishlist a teraz to budú moje najobľúbenejšie vianočné pesničky (a tých nie je málo :D)



Dúfam, že sa vám to bude páčiť a že si tu každý nájde ten svoj song :)
Enjoy!

tak toto je jednoznačne moja NAJobľúbenejšia vianočná pesnička - hlavne kvôli tomu coveru - glee prevedenie tejto skladby je podľa mňa úplný TOP <3

klasika, ale nikdy neobrzí

What I want? EVERYTHING :D





a nakoniec niečo veselé :)

Tak to bola moja TOP 6tka vianočných songov :) ale ani zďaleka to nie sú všetky, ktoré milujem :)
Aká je vaša obľúbená vianočná pesnička?


You Might Also Like

1 komentárov

  1. Last Christmas zbožnujem ^^ Tá musí byť každý rok ! :D http://worldstyleandme.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou