Svalovka po fitku? a.k.a ako sme sa do toho fitka vlastne dostali? + GIVEAWAY info?

11:57

Ahojte,
dnešný post nie je ani tak o fitku ako o príbehu, ktorý sa odohral, kým sme sa do toho fitka dostali. Verte mi, ani keby som si vymýšľala, nevymyslela by som to lepšie.
Takže, ako som už spomínala v silvestrovskom poste nieee vôôbec to nebolo dávno, mala som v pláne začať cvičiť. Nuž, KONEČNE sa mi to podarilo.



Nie som ten typ dievčaťa, ktoré sa bude predvádzať na verejnosti, a tak sme sa s kamarátkou rozhodli, že bude najlepšie, keď začneme cvičiť vo fitku u nich v dedine. Keďže tam mám babku, súhlasila som. Dohodli sme sa tak koncom februára, že si zoženieme kľúče a pustíme sa do toho. Medzitým som začala robiť 30 dňovú challenge s drepmi, takže už som mala akú-takú prestavu o cvičení :D
Lenže s tými kľúčmi to nebolo ani zďaleka také jednoduché. Slávka a jej mamka robili všetko preto aby sme ich získali. Keď už sme sa konečne zhodli na dni a čase, mohli sme si vyzdvihnúť kľúče - áááno bolo to 14.3. :D v pohode si myslím :D nie vôôbec to nepíšem 10.4. -_- prepáčte No ale k veci.
Slávka ma teda vyzdvihla pred babkiným domom a vybrali sme sa za starostom - dom sme trafili na prvý pokus jess. :D Slavočka zaklopala raz - nič :O druhýkrát a stále nič...
Tak teda zavolala mamke - mamka volala starostovi a on, že nie je doma, ale kľúče dal jednému pánovi čo bol vedľa. Tak sme tam teda šli - dobre no, Slávka tam šla. Vypýtala kľúče a ujo celý mimo, že on kľúče nechal doma (doosť ďaleko) tak, že po nich bude musieť ísť. Keďže sme boli autom, ponúkli sme mu, že ho zvezieme. A teraz pozor! Ujo čistil žumpu :D (je to spisovné slovo??? netuším). Bol celý zasmradený takže pôjde pešo -_-. No dobre no, pred jeho bytovkou sme si na ňho počkali a keď prišiel Slávka išla s ním po kľúče. KONEČNE!
No, ale aby toho nebolo málo, zatiaľ čo čakala na uja, bola svedkom hádky s jeho manželkou keďže prišiel domov v podstate rovno zo "žumpy" :D
No, ale kľúče mal a tak sme po hodine mohli ísť konečne spokojne prvýkrát do fitka :D :D :D

Drahí moji, ste tu takí čo majú podobný zážitok?
Možno vás to nebavilo, ale tak aspoň ste sa dúfam zasmiali na našom "šťastí" :)
A teraz ku GIVEAWAY oznamu - rada by som vyhlásila Giveaway po prekročení 5000 návštev blogu (pôvodne som chcela 4000, ale už je to veľmi blízko a ešte nemám nič vybraté tak som to posunula na "krajšie" číslo). No, takže - navštevujte, komentujte, lajkujte aby sa tie návštevy čo najskôr nazbierali a potom - súťažíííme :) možem vám len sľúbiť, že ceny budú naozaj SUPER :) (vidíte? cenY nie cenA :D).




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou