RECENZIA: kniha Girl Online, od blogerky Zoe Sugg (Zoella)

11:33

Ahojte,
dnes mám pre vás prichystanú recenziu super knihy, ktorú napísala Zoe Sugg a.k.a Zoella. Myslím si, že netreba spomínať, kto je Zoella ak áno prepáčte, súste si to napísať do youtube a určite neoľutujete.
No, takže, v prvom rade veeľmi pekne ďakujem vydavateľstvu SLOVART booklab za možnosť prečítať si túto knihu a napísať o nej recenziu. Veľmi som sa potešila, pretože knihu som si plánovala kúpiť.
Tak a teraz už k samotnej knihe :)




Podľa mňa som hlavnou hrdinkou ja (alebo moja BFF Barboria) teda, aspoň väčšinou. A prečo? No hádajte, kto sa vkuse potkýna, je nešikovný, nevie sa normálne rozprávať s chlapcami a fotí? Proste ja. Až na ten New York - na ten stále čakám. Ale kto nie?
Podľa mňa je to jedna z tých kníh, ktorej prečítanie neoľutujete ale nezmení to váš život - you know what I mean? Ako keď pozeráte stále typ istého filmu a už v polke viete, že ako sa skončí alebo aspoň tušíte. Tak takto nejako to je aj s Girl Online. Ale páčilo sa mi to - NAOZAJ!
Nebudem vám tu písať obsah - lebo povedzme si rovno - nie sme na literatúre na povinnom čítaní, takže ak chcete knihu si prečítate a nebudete obkukávať obsah.
Kniha má cca 280 strán ale číta sa ľahko a tak som to zhltla za 2 dni. Strany utekajú a neviem ako to bude platiť u vás, ale ja som po dočítaní kapitoly potrebovala hneď ďalšiu - z toho teda vyplýva, že sa mi kniha skutočne páčila.
Ako som už spomínala už od polovice si viete predstaviť ako bude vyzerať záver, ale verme mi, až tak som si to nemyslela. Po dočítaní som pochopila, že ja vlastne potrebujem ďalšiu časť, a tak som rada, že Zoe sa rozhodla pokračovať v písaní. Jupííí.


Neviem, čo viac by som k tomu ešte napísala. Snáď už len, že vyčkajte ešte chvíľu a možno práve jedna z vás bude mať možnosť knihu si prečítať. SPOILER!
A ak rozmýšľate, či si knihu kúpiť - za mňa určite áno!


You Might Also Like

3 komentárov

  1. Mě se kniha taky moc líbila! ^^ Je opravdu úžasná! :) Na mém blogu jsem dělala taky recenzi na tuto knihu. :)
    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prosím kde jsi tu to knihu koupila ???

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dostala som ju od Slovatru na recenziu, ale je ju dostať všade v kníhkupectvách :) skús martinus, pantarhei :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou