RECENZIA: Milva produkty a.k.a značka ktorá zachraňuje životy (VLASY)

12:56

Ahojte,
Zima už dúfam pomaly končí, leto sa blíži a mnohých z vás pravdepodobne trápia poškodené vlasy po mráze, vetre, alebo ste ich mali poškodené už dlhšie? Každopádne, s týmto problémom môžete skoncovať rýchlo a jednoducho.
Táto značka totižto mení životy a hlavne vlasy k lepšiemu.



Ja som sa o tejto značke dozvedela od môjho spolužiaka (metalista, takže vlasy si dôkladne pestuje).
Mali sme triedu stretávku a všetkým nám divčatám sa "vysmieval" aké máme poškodené suché vlasy, rozštiepené končeky a tak. Keď sme sa ho opýtali čo teda používa na tie jeho "úžasné" vlasy on, odvetil jednoducho "Tooo nepoznáte Milvu?" No nie, nepoznali sme ju. Rýchlo nám teda vysvetil o čo ide a hneď nám poslal linky na ich FB stránku. A tam som našla obrovské množstvo fotiek žien ktoré už mali to šťastie a so značkou sa stretli.
A tak som to teda vyskúšala aj ja a teraz vám o tom napíšem.
V prvom rade sa chcem veľmi poďakovať firme MILVA, že mi ponúkli spoluprácu s nimi a spolu s tým 5 výrobkov, ktoré vám dnes predstavím.
Je to žihľavový,  CHUMA šampón, šampón Hair Repair, chinínová maska na vlasy a chinínová voda.
Tak začnime!
Ako prvý vám predstavím žihľavový šampón.
Čo o ňom píšu? - Obsahuje výťažok z pŕhľavy, vitamíny, minerály a aminokyseliny. Pôsobi proti zápalom, odstraňuje svrbenie, nadmerné mastenie a vypadávanie vlasov.
Konzistencia je ako u väčšiny šampónov, farba svetlučko zelená, vôňa príjemná. Musím povedať, že tento šampón som si zamilovala hneď na "prvé umytie." Vlasy boli lesklejšie, jemné a príjemne voňali. Jediné mínus, ktoré som však spozorovala u všetkých Milva šampónov bolo, že šampóny vlasy trochu vysušujú. Avšak ak používate nejaký olejček ako ja tak by to nemal byť problém.


Horší pre mňa však bol šampón CHUMA.
Šampón obsahuje liečivý íl a pôsobí taktiež proti svrbeniu (u mňa bohužiaľ nie) a proti vzniku lupín. Konzistencia ako u žihľavového, farba priesvitná a vôňa tiež fajn, ale tento mi nehorázne vysušoval pokožku hlavy a tak sa mi objavili lupiny. To som však spozorovala až neskôr, ale už po druhom umytí ma nehorázne svrbela hlava. Nevadí, stáva sa. Šampón som však posunula mamke a tá si ho chváli, takže ona ho odporúča. Šampón naozaj zväčšuje objem vlasov :)

Šampón Hair Repair som si hneď po žihľavovom veeľmi obľúbila. Obsahuje pšenicu, chinín a aloe vera a obnovuje tak štruktúru vlasov. A poviem vám - NAOZAJ FUNGUJE! Trošičku vysušuje ako aj žihľavový ale inak odorúčam!

Chininová maska je určená na regeneráciu vlasov. Na poškodené vlasy, výborne hydratuje a chráni vlasy pred tepelnou úpravou. Ja som masku zo začiatku používala raz za týždeň, ale momentále ju používam raz za 2 týždne vždy keď som doma z internátu. Odporúčam.

Vodičku s chinínom používam vždy po umytí vlasov a tiež si ju pochvaľujem. Jemne ju vmasírujem do korienkov a mierne prestrieknem aj po celej dĺžke. Chválim! Vodička obsahuje neutrálny chnín, vďaka čomu reguluje až razstavuje vypadávanie vlasov.

Celkovo hodnotím značku veľmi pozitívne. Ich výrobky zaručujú rýchlejší rast vlasov a aj redukciu vypadávania. Mne vlasy viditeľne narástli a zosilneli. Fotku mám však len pred strihaním takže neviem či sa oplatí dávať ju sem. No ale tak ako názornú ukážku vám ju možem postnúť.


Ďakujem teda spolžiakovi aj firme Milva, že som sa s tým mohla zoznámiť a vyskúšať. Naozaj ste mi zachránili vlasy. Odporúčam všetkými 10timi. Ďakujem.
Tak a čo vy? Máte skúsenosti s touto značkou?

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou