Svadobná predstava...

18:51

Ahojte,
prajem vám všetkým pekný deň. U nás dnes svieti slniečko tak hneď mám lepšiu náladu, aj keď mi zostáva posledný týždeň voľna a potom začne krutá realita v škole. No čo už. Aspoň vám niečo napíšem.



Dnešný článok bude z trošku iného súdka. Celé leto sledujem, ako sa vydávajú/ženia všetci naokolo ktorých poznám. Poviem vám, nemyslela som si, že sa nad tým budem nejako zamýšľať, ale po pravde - zamýšľala som sa. Ako to, že sa vydávali aj mladšie? Ako by asi vyzerala moja svadba? Ako by asi vyzeral môj manžel? :D Naozaj je toho dosť, čo mi bežalo hlavou. Pozastavovala som sa nad tým akú výzdobu by som si predstavovala, či dokonca aké šaty by sa mi páčili. Jasné, možno si poviete, že mi šibe, ale nie je to predsa sen každého dievčaťa/ženy mať nádhernú svadbu?
Ja si myslím, že je to úplne normálne a nie jedna z nás si to v hlave už všetko naplánovala.
Po "premyslení" nejakých detailov a prezretí celého pinterestu s nápadmi sa moje myšlienky ubrali smerom k rozlúčke so slobodou. Niekedy bola rozlúčka so slobodou niečo, čo som videla len vo filmoch, no momentálne je čoraz populárnejšia aj v našich končinách.
Keď sa mi ženil bratranec mali sme takú menšiu oslavu. Mali dokonca aj odznaky na rozlúčku so slobodou typu "Ženích - súkromný majetok nevesty" a tak, ale stále to nebola taká ta typická rozlúčka so slobodou akú by som si predstavovala.


Neviem či sa toho niekedy dožijem, snáď áno, ale ja by som takú chcela. Nie veľkú, to vôbec nie. Len takú malú oslavu s najlepšími kamoškami. Ale nech vieme, že sme na rozlúčke so slobodou. Nie na posedení pri vínku a podobne.
Čo si o tom myslíte vy? Ste za veľkú rozlúčku so slobodou? Alebo sa vám tento nápad ani trochu nepáči?


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou