Fotozošit na želanie od Saal Digital

16:56

Ahojte.
Prajem vám všetkým krásny vytúžený piatok. Ani neviem ako a už je 20.10. je to možné? Mám pocit, že teraz začala škola a ja už nestíham. Na môj vkus to všetko beží hrozne rýchlo. Preto je dobré občas si len tak sadnúť, zapnúť hudbu a zaspomínať si na "staré" dobré časy. Na časy s priateľmi, rodinou, na výlety a zážitky, ktoré sme prežili. Dnes vám teda predstavím malý zázrak, s ktorým to dokážete. Ide o fotozošit od firmy Saal Digital. Túto firmu som sledovala na sociálnych sieťach už dlhšie a všimla som si, že často ponúkajú možnosť vyskúšať si ich produkty. Tentokrát som sa rozhodla, že to vyskúšam aj ja, a chopila som sa šance vyskúšať si vytvoriť vlastný fotozošit.



Veľmi dlho som vyberala fotky, ktoré by som tam chcela mať. Nechcela som zošit len s fotkami z jednej udalosti, a tak to trvalo o to dlhšie. No výsledok stojí za to!
Najprv som sa pokúšala všetko urobiť cez ich stránku, ale asi po pol hodine skúšania som to vzdala a nainštalovala som si ich program. Poviem vám, nestrácajte čas ako ja a ak si chcete niečo objednať robe to rovno cez program. Majú ho výborne premyslený a všetko hravo zvládnete. Sama som si tak navrhla obálku zošita aj jednotlivé stránky.
Kvalita fotiek je tiež super. Väčšina totiž bola fotená iPhone-om, alebo to boli dokonca selfie a ani to nevidno. Chválim.
Veď sa na ňho pozrite sami. Ja sa neviem vynadívať.


Toto je obálka








Tak to bola malá ukážka ako vyzerá môj obľúbený zošit. Dúfam, že sa vám páči.



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou