Srdce ženy je najkrajšie!

21:57

Ahojte,
ako sa máte? Navštívil vás Mikuláš?? Mňa teda áno. A priniesol mi niečo nádherné. Nebudem vás naťahovať a prejdem rovno k veci. Priniesol mi nádherný diár SRDCE ŽENY. Firma I Can Academy zase raz nesklamala. Vždy keď vidím nejaký ich nový produkt, poviem si, že už ma asi neprekvapia, no opak je pravdou. Tento diár sa im podľa mňa vydaril zo všetkých najviac, čo sa týka dizajnu, ale aj celkového spracovania. Som veľmi milo prekvapená a teším sa, že ho mám.



Ak aspoň trochu poznáte ich diáre, alebo ste si o nich aspoň prečítali u mňa na blogu, viete čo asi obsahuje, ako vyzerajú a teda čo tam máte čakať. Tento diár je ale úplne iný. Po prvé - je pre ženy! Iba pre ne. Áno, je to jasné už z názvu, ale proste musím to zdôrazniť. lebo aj im sa podarilo zdôrazniť jemné ženské srdce.


Zaľúbila som sa do ňho už na prvý pohľad, lebo ktorá žena nemá rada ružovú, že? Dizajn je naozaj božský. Proste nemám čo vytknúť. Tiež sa mi páči, že je väčší ako zvyknú byť ich ostatné diáre.
Miesta na zapisovanie je naozaj dosť, takže aj veľmi vyťaženej žene sa tam zmestia všetky schôdzky a iné povinnosti. Toho sa naozaj báť nemusíte. Veľmi výstižné a motivačné sú aj ich citáty, ktoré sa v diári náhodne vyskytujú. Taktiež tam nájdete množstvo úloh, nápadov a iných motivačných činností, ktoré môžete vyskúšať. A čo je najlepšie? Na poslednej stránke vás čaká nádherná antistresová omaľovánka. Čo viac si môžeme priať?













Myslím si, že to zvládli svetovo a vytvorili nádherný diár, po ktorom piští nejedno Srdce ženy :) Tak čo piští po ňom aj to vaše? Ak áno, kúpiť si ho môžete TU!



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Wow, tak ten je nádherný. Já si u nich objednala motivační diář na příští rok, tak snad bude taky tak pěkný. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada že sa páči :) určite bude krásny aj Motivačný. Tie robia tiež super :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou