"Zarábajte" s Tipli!

11:05

Ahojte!
Ako sa dnes máte? Ja celkom fajn aj keď sa musím priznať, že ešte je síce len druhý týždeň semestra no ja už teraz nestíham :O. To sa mi ešte naozaj nestalo.
V sobotu sme s kamarátkami navštívili mesto Hainburg a túto sobotu sa chystám do Viedne, takže vám sem určite hodím nejaké fotky.


Dnes vám chcem však povedať o niečom inom. Oveľa lepšom. A to....ako si zarobiť nejaké peniažky priamo z domu a ešte k tomu spôsobom, ktorý určite využívate. Stačí ak sa zaregistrujete na super stránke TIPLI.sk, ktorá ponúka určitú províziu späť z objednávky z vybraných internetových obchodov.
Myslím si, že v dnešnej dobe využíva e-shopy takmer každý, tak prečo si objednávanie trošku nespríjemniť? Tipli.sk je v tom rozhodne najlepší portál. Odmeny vyplácajú už od 0,01€, čo sa nedá povedať o iných podobných portáloch, kde si musíte našetriť určitú sumu, ktorú vám pošlú na účet. Zvyčajne to dokonca nebývajú ani veľmi nízke sumy, ale napríklad aj 100€, a povedzme si úprimne - komu by sa chcelo toľko čakať? Mne teda nie. Ja som rada za každé euro, preto mi tento systém vyhovuje.
Pýtate sa ako to funguje? Veľmi, ale naozaj veľmi jednoducho. Proste sa len zaregistrujete na ich stránke Tipli a pozriete si ich širokú ponuku obchodov z ktorých keď si objednáte získate nejaké peniaze späť. Je ich tam vyše 200 a pri každom je napísané koľko percent z objednávky vám vrátia späť. No nie je to úžasné? Ja si myslím, že je a je mi ľúto, že som o tej stránke nepočula skôr.
Dokonca hneď keď sa zaregistrujete a nainštalujete si Tipli do prehliadača dostanete 0,50€ na účet. Paráda. Ďalšou dobrou správou je, že keď pozvete kamaráta, ktorý sa tam tiež zaregistruje, dostanete za ňho 5€ :) takto si môžete zbierať peniažky a potom si ich prepošlete na svoj účet. Aké jednoduché, že?



Na stránke Tipli taktiež nájdete rôzne zľavy a kupóny, ktoré môžete kedykoľvek využiť. Rozhodne odporúčam. Veď za registráciu nič nedáte :)



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou