Malými krôčikmi k záchrane Zeme #DASATO

20:21

Ahojte,
pekný deň všetkým. Ako prvé sa vám musím pochváliť, že od včera mám po skúškach a tak sa budem snažiť prispievať tu čoraz častejšie. Dnes to bude druhý zo série eko článkov.
Ak ste čítali ten prvý, všimli ste si, že som sa v ňom snažila upriamiť pozornosť na množstvo umelých pohárikov používaných v kaviarňach a jedálňach. V dnešnom článku sa budem venovať plastovým fľašiam.



Dlho som rozmýšľala o čom bude tento druhý článok, ale keďže je vonku poriadne horúco a pitný režim treba dodržiavať, téma bola viac než jasná.
V týchto dňoch som spozorovala, že asi 90% ľudí so sebou nosí všade vodu. Jasné, je to logické v týchto horúčavách, ale je naozaj potrebné kupovať si stále vodu v nových PLASTOVÝCH fľašiach? Naozaj? Pretože ako som to odsledovala, mám pocit, že áno. Ale prečo? Fakt je to jednoduchšie? Podľa mňa totiž nie. Je síce ľahké ísť do obchodu a zobrať prvú fľašu ktorú uvidíme, ale zamyslel sa už niekedy niekto čo s tou fľašou potom bude? V tom lepšom prípade ju nejaký dobrý človek zahodí do koša určeného na plasty a tak nenarobí až takú škodu. Lenže povedzte mi úprimne, kto z vás to tak robí? Kto z vás sa pozorne rozhliadne, či 5 metrov od neho nie je kôš na plasty a zahodí fľašu tam? Alebo pohodlnosť je už tak vysoká, že sa nám nechce zájsť tých 5 metrov ďalej, však veď čo, je to len fľaša?
Ja som sa rozhodla, že nebudem takýto typ človeka a rozhodla som sa zmeniť to! Pretože každý sa počíta! A začať môžeme hocikedy. Kľudne aj hneď teraz. Stačí zájsť do obchodu a kúpiť si parádnu SKLENENÚ fľašu. A poviem vám, sú rozhodne krajšie ako tie plastové v ktorých si kupujete minerálku. Tú svoju som si kúpila v dm-drogérii a už pri prvom použití mi ju pochválil každý kto ju videl. Naozaj výber je obrovský a rozhodne zožnete úspech. Dokonca ma pochválil jeden milý pán vo vlaku, že mám vodu v sklenenej fľaši. Podľa mňa to, že je trošku ťažšia za to rozhodne stojí. Plus pomôžete nie len našej planéte, ale aj množstvu zvierat. Pretože, áno #DASATO aj ekologicky :)

Toto je tá moja :) 

Ako ste na tom vy? Kupujete si "jednorázové" plastové fľaše? Alebo investujete radšej do niečoho prospešnejšieho? 



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou