Spomienky priamo na stene

15:11

Ahojte,
viem, že som sa dlhšie neozvala ale mám toho viac než dosť a to ani poriadne nespím lebo na to nemám čas. V hlave mám plány na asi 5 článkov ešte z leta, tak dúfam že vám ich sem čoskoro pridám a spolu sa ponoríme do slnečných častí sveta takto v jeseni.
Dnes vám však chcem predstaviť super vec, vďaka ktorej budete mať spomienky stále na očiach a to dokonca rovno na stene. Ide o fotoobraz od firmy SaalDigital.



Som veľmi vďačná za to, že som mala možnosť ho vyskúšať. No hneď prvý krok bol problém. Nie zo strany firmy, ale z tej mojej. Ako si mám vybrať jednu fotku ktorú chcem mať na stene keď len z 1 výletu v lete som si ich priniesla vyše 2000? Po dlhom vymýšľaní sa však podarilo a ja som si vybrala tú jednu, ktorú mám už dlhšie na očiach doma v obývačke.
Ak si idete objednávať od SaalDigital máte na výber 2 možnosti. Buď si produkt navrhnete priamo cez ich stránku, alebo si stiahnete ich aplikáciu a vytvoríte si návrh s viacerými nástrojmi a filtrami.
Ja som si tentorkrát vybrala tú rýchlejšiu možnosť a to priamo cez ich stránku.
Obraz som si teda rýchlo navrhla, vybrala som si typ obrazu - ja som zvolila klasicky obraz na plátno, vybrala som veľkosť obrazu a juchú obraz už bol odoslaný do výroby.
Myslela som si, že vyhotovenie ho a donáška ku mne domov bude trvať aspoň 2 týždne. Prekvapivo však dorazil k nám už po necelom týždni. Tomu hovorím výborna práca a organizácia.




Chválim všetko. Produkt sa navrhoval rýchlo, jednoducho a prehľadne, donáška bola super rýchla a práca bola naozaj kvalitná a obraz chváli každá návšteva, ktorá k nám príde. Rozhodne odporúčam a určite to nebola ani moja posledná skúsenosť s totuto firmou.

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou