TianDe púder – zbohom lesku!

13:54


Ahojte,
prajem vám všetkým krásny, hoci v BA momentálne trošku sychravý deň. Dnes mám konečne trochu času po všetkým mojich výletoch a akciách, tak som sa rozhodla, že po dlhšom testovaní vám sem konečne napíšem recenziu na jeden super púder.
Neviem, či sa vám dostal do pozornosti článok, kde som vám prvýkrát predstavila značku TianDe, ale práve z tejto značky som mala možnosť vyskúšať tentokrát púder na tvár.


Síce som z tejto značky skúšala zatiaľ len jednu vec, musím povedať, že púder nesklamal a tiež je  super. Nanáša sa jednoducho, práši len trochu a kryje výborne. Mám typ pleti, ktorý sa rýchlo mastí a leskne, takže jasné, že púder neplní svoju funkciu celý deň, ale spokojne môžem povedať, že do obeda to zvláda výborne. Ja mám stredný odtieň a sadol mi úplne presne. Nie je ani tmavý ani veľmi svetlý a čo som nesmierne rada, ani oranžový.



Nemá žiadnu nepríjemnú vôňu ani nič, čo by vám znepríjemňovalo prácu s ním. Na tvári ho ani necítiť, takže sa môžete kedykoľvek znova prepúdrovať a stále budete mať pocit ľahkej pleti bez hrubej vrstvy, ako som zvykla pociťovať pri iných púdroch.
Neviem čo iné mám napísať, keďže naozaj svoju funkciu plní ako má – kryje a maskuje lesk. Vynikajúci púder, ktorý budem každému len odporúčať a verím, že nebol môj posledný.
Vy ste už skúšali niečo z tejto značky? Ak nie, rozhodne odporúčam vyskúšať!








You Might Also Like

1 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou