Moja jediná spánková záchrana

21:02

 Ahojte, 

ako sa máte v tomto predvianočnom období? Aj vy nič nestíhate tak ako ja? Ja som momentálne v jednom kolotoči práca - domov - práca - domov, takže nech sa snažím ako chcem, všetko ostatné ide bokom. Keďže v lekárni robím 12tky, vždy prídem taká unavená, že sa maximálne osprchujem a pozriem 1 časť seriálu, alebo prečítam knihu a vypne ma. A tu sa dostávame k problému i možnému riešeniu toho čo ma trápi už veľmi dlho, a to nespavosť.


Napriek tomu, že som naozaj veľmi unavená, nemôžem spať. Niekedy aspoň zaspím no po pár hodinách, alebo dokonca minútach som hore a už neviem zaspať. Inokedy ani nezaspím hoci sa mi zatvárajú oči a nevládzem žiť. Skúšala som už všetko možné, no nič nepomáhalo. S riešením mi pomohol eshop najlekaren.eu a konkrétne teda Jamieson melatonín v spreji.

Keď som dostala možnosť vyskúšať sprejovú formu melatonínu, neváhala som ani sekundu. Vybrala som si melatonín od kanadskej firmy Jamieson. Už predtým som skúšala rôzne iné formy melatonínu, ktoré síce ako tak fungovali, no nikdy to nebolo ono. Mala som tabletkový i rozpustný v ústach, ale hoci som zaspala, vždy som sa po pár hodinách prebrala a do rána som už ani oka nezažmúrila. 



Veľmi som sa tešila na tento sprej, pretože sublinguláne vstrebávanie je jedno z najrýchlejších. Takže k použitiu spreja - veľmi jednoduché - vstrieknete si pod jazyk 1 až 2 vstreky asi tak 15 minút pred spaním a hotovo. Sprej ma príjemnú mätovú chuť, takže si aj pochutnáte. Potom už len ležíte a cítite ako vám oťažievajú viečka. Jeden vstrek by mal obsahovať 1 mg melatonínu, čo je dávka akurát potrebná na urýchlenie zaspávania u dospelej osoby. Ak však potrebujete viac, kľudne si môžete dať 2 vstreky. Tie si ja dávam iba vtedy keď naozaj vôbec nepociťujem únavu, ale viem, že musím ísť spať pretože vstávam do práce. Pre mňa je to momentálne jediná záchrana, pretože inak by som v lekárni nevládala existovať ani do obeda.

Vy ste na tom so spánkom ako? Ja napríklad obdivujem ľudí, ktorí dokážu zaspať kdekoľvek a kedykoľvek. 



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou