Ako byť úspešným blogerom?

11:23

Ahojte,
ako sa máte? Zima v plnom prúde a ja sa vraciam s novým príspevkom. Viem, že na takúto tému písalo už viac blogerov, ale nedá mi a musím sa k tomu vyjadriť aj ja.
Nechcem sa tváriť, že som neviem aký uznávaný bloger, alebo že mám denne 1000 návštev, ale pomaly sa mi začína dariť.
Tak prejdime k téme.


Myslím si, že veľmi dôležitú rolu zohráva reklama. Každý bloger by chcel mať na blogu čo najviac návštev, ale pre to musí niečo robiť. Napríklad existuje mnoho firiem, ktoré sa špecializujú na reklamy. Napríklad veľmi populárna je bannerová reklama, ktorá určite dvihne návštevnosť blogu hneď a zaraz. Hlavnou úlohou reklamy je dostať blog na prvé stránky vo vyhľadávačoch a tak odporúčať blog čo najviac ľuďom.
Ďalším a asi najdôležitejším bodom je OBSAH - ten musí byť naozaj výnimočný a zaujímavý. Nie samé recenzie, ale tiež nie samé dlhé články o ničom. Proste obsah musí byť prispôsobený názvu blogu a tiež motívu. Určite nie je dôležitá kvantita, ale kvalita. Takže nemusíte mať na blogu článok každý druhý deň. Radšej napíšte 2 - 3 za mesiac, ale kvalitný.
Pre mňa veľmi dôležité na blogu sú obrázky, alebo teda fotky. Nemám rada blogy, ktoré maju fotiek málo, sú nekvalitné, maličké, proste mi to pripadá, že ten blog je celkovo neupravený. Neviem prečo, ale mne to príde ako základ.
Taktiež je pekné, ak má blog pekný dizajn. Možno mnohým z vás teraz napadne, že ani môj blog nemá kto vie aký dizajn, ale verte mi, pracuje sa na tom a po skúškovom sa do toho pustím v plnej paráde. Už sa na to veľmi teším, lebo ten môj kvetinkový mi už veľmi lezie na nervy :D. Mne sa páčia jemné, neprecapané blogy, ale samozrejme musia mať kvalitný obsah.

Teraz možno trošku citlivejšia téma, ale ja to tak cítim. Sledujem dosť veľa blogeriek, niektoré mám radšej niektoré menej, ale vždy sa nájde niečo, kvôli čomu ich neprestanem sledovať. Ak sa tak náhodou stane, nie je to ani kvôli dizajnu blogu, ani kvôli malým či nekvalitným obrázkom, ale kvôli tomu, že väčšina tých "známejších" blogeriek časom prestávajú byť samými sebou. Na blogu, alebo youtube kanáli vidím už len od akých firiem majú topánky, šaty, makeup a neviem čo ešte. A to nemám rada. Pretože keď si pozriem staršie videá vidím, že niekedy daná blogerka nepotrebovala mať 300 MAC rúžov a neviem čo ešte, ale stačil jej 1-2. Jasné, chápem že ide o  internetový marketing, či dokonca o content marketing, ale prečo sa so stúpajúcou popularitou horšia aj ich videá? To vám neviem povedať, ale nemám to rada a to je jediná príčina prečo prestávam sledovať niektoré blogerky, ktoré som predtým zbožňovala. Viem, že všetky máme rozbehnuté nejaké spolupráce. Niektoré viac, iné menej. Všetky o tom aj snívame. Ale prosím nemeňme sa. Buďme samé sebou. Lebo len vtedy je náš blog naozaj zaujímavý.

Čo si myslíte o mojom článku? Súhlasíte s mojim názorom? Ako ste na tom so sledovaním populárnych blogeriek? Koho máte najradšej?



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Úprimne momentálne sledujem napr na youtube dievčatá ktoré majú menej subs, pretože ich ešte baví tvoriť originálny content a nie len veci kvôli spoluprácam :) úplne súhlasim, chápem, že veľa z tých dievčat sa tým živý a preto ej dôležité aby robili reklamu danej veci, ale nemali by stratiť samy seba :))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že súhlasíš. Ja z tých známych sledujem už len Zoellu lebo tú zbožňujem od začiatku :) inak tiež preferujem tie blogerky čo majú menej subs lebo viem že každá je originálna a poteší sa tomu že má viac odoberateľov

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou