Platba stravnými lístkami...áno, alebo nie?

13:25


Ahojte, ako sa máte???
Ja celkom fajn, konečne mám po skúškach a tak vám sem môžem konečne hodiť nový post. Poviem vám, toto skúškové ma zabilo. Ešte asi nikdy som neprežila toľko stresu ako teraz. Ale tak, oplatilo sa :)
Takže téma, ktorú som si vybrala pre svoj dnešný post je pre mňa dosť podstatná, pretože si ju všímam už dlhšie s myslím si že to zaujme aj viacerých, prípadne, že ste sa s ňou už viacerí stretli. A tou témou sú gastro lístky. Poznáte ich? Používate? Ja osobne sa priznám, že ich nepoužívam a ani som ich nikdy nemala. Avšak poznám ľudí, ktorí áno.




 Ak mám byť úprimná, ani sa v nich nevyznám. Netuším aký je pre stravné lístky zákon, ani z ktorých sa vydáva a z ktorých nie. Viem však, že ma neskutočne naštve keď  si idem do nejakého supermarketu kúpiť 3 veci a predo mnou niekto platí 50€ nákup stravnými lístkami. To by mi až tak nevadilo, ale keď majú tie lístky hodnotu ja neviem 1,70€ a ten dotyčný to tam všetko spočítava a rozmýšľa, ktoré použiť a ktoré si nechať na neskôr...hm tak to ma vie rozčúliť. Alebo, keď to už po 10 minútach spočíta a zistí, že presiahne asi 20 centov a tie mu nevydajú, vytiahne iné lístky a celý proces sa opakuje. Ach prečo? Podľa mňa keď už dovolili, že s lístkami môžu platiť v obchodoch, mali by z nich vydávať. Veď tie sumy sú také divné, že nikdy nepoužijete lístky presne takej hodnoty, akú má váš nákup.

Dobre, možno si poviete, že mi do toho nič nie je. Že ja s lístkami neplatím, tak sa do toho nemám čo starať. Lenže starám. Priznám sa, že vždy som chcela mať maminku, ktorá mi dá stravný lístok a ja si niečo kúpim. Viem, trochu divné prianie, ale je to tak. No nikdy sa mi to nesplnilo a ani nesplní. Mamka pracuje ako učiteľka a obed majú teda vždy v škole. Tiež sa niekedy pozastavuje nad tým, ako vidí nejaké sekretárky z úradov, ako si celý nákup zaplatia stravnými lístkami. Ale tak nič s tým nespravíme.
Ja osobne si myslím, že kým sa stravné lístky volajú stravné lístky, mali by sa používať iba na obedy. Teda na vystravovanie sa počas pracovnej doby. Alebo teda aj mimo nej, ale proste iba v reštauráciach.
Ako nad tým tak rozmýšľam mám pocit, že zahraničné stravné je riešené úplne inak. Teda nie som si istá, ale nevidela som tam v potravinách nalepených milión stravných lístkov, ktoré prijímajú. Ale tak, možno je to len mojou nevšímavosťou. Neviem. Ak viete o tejto situácii niečo viac, kľudne mi dajte vedieť. Dosť ma to zaujíma, pretože mám pocit, že v tých supermarketoch vidím čím ďalej tým viac ľudí platiacich stravnými lístkami. No možno mám na nich iba "šťastie." :D
A čo si o tom myslíte vy? Používate stravné lístky? Platíte nimi aj v obchodoch? Dúfam, že som nikoho z vás neurazila, teda nechcela som, ale je to môj názor. Mali ste už aj vy niekedy to "šťastie" a kvôli žuvačkám ste čakali v rade aj 15 minút, lebo nejaký vyfešákovaný úradník práve odbehol z úradu a robí si celotýždňový nákup, ktorý platí stravnými lístkami? Alebo sa to naozaj deje iba mne??
Dúfam, že vás táto téma aspoň kúsok zaujala. Veľmi ma zaujíma váš názor na túto problematiku, tak budem rada ak sa mi ozvete do komentárov.


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou