Ďalší semester, ďalšie učenie, ďalšie ročné obdobie...

19:07

Čaute,

pripadá mi to ako včera, čo som mala poslednú skúšku a chystala som sa domov na poriadny a hlavne zaslúžený oddych. A teraz sme tu. Začiatok ďalšieho semestra. Ďalšieho neutíchajúceho trápenia, vstávania, nespania a hlavne nadávania :D. Tak toto všetko ma čaká. A možno ešte niečo viac. Kto vie? Nikto nevie, čo toto nadchádzajúce obdobie prinesie. Novú lásku? Super známky? Dobrých učiteľov? Viac čitateľov? Novú brigádu? Môžeme len hádať. Jedno však viem isto. Určite si nájdem nejaký nový seriál - veď viete, moje maniactvo sa ozvalo. To však nie je všetko.


U mňa je to nie je tajomstvo, ani nič neobvyklé, že každú jar bývam chorá. Pamätám si, keď si mamka nevedela dať rady a všade hľadala články na tému ako znížiť teplotu u detí, pretože mne klesali hrozne pomaly. Nikdy nezabudnem na to, ako som v noci spala s citrónmi v rukách, lebo tie "vraj" pomáhajú. Ale čoby, Asi som bola nejaké "super" dieťa alebo čo, ale mne teda rozhodne nezaberali.


Ani do škôlky som veľmi nechodila, lebo som bola hneď chorá. Hm, no nič moc zážitky, ale dalo sa to. Dokonca aj teraz ešte občas užívam prípravky na posilnenie imunity, ktoré mi dosť pomáhajú. Hlavne na jar a v jeseni ich potrebujem. Nemám to veľmi rada, lebo čím viac liekov používame, tým je to horšie, ale tak ak musíme tak musíme. Imunita je u mňa od malička znížená a myslím, že to tak aj zostane. Momentálne som už po skúške z imunológie, tak aspoň viem, čo ako funguje a približne kedy a prečo je znížená, takže aspoň viem čo sa so mnou deje. A je tam teda toho :D Nikdy som si nemyslela, že naša imunita je taký zložitý a komplikovaný proces. Podieľajú sa na nej milióny rôznych buniek, ktoré podmieňujú najrôznejšie procesy v našom tele, ale o tom vám sem nebudem písať.

Taktiež počas skúškového sa mi urobili aj "kútiky" neviem ako inak to nazvať, a to je tiež jeden zo znakov zníženej imunity. Och to bola bolesť, ale po 2 - 3 dňoch to zase zmizlo. Najhoršie však je, keď sa mi ta znížená imunita prejaví v lete, a ja musím týždeň ležať v posteli. Alebo čo je ešte horšie, minulého roku ma to zastihlo priamo na dovolenke, čo ako viete nie je veľmi príjemné. Ach, mám to ja ale trápenie...

Ako ste na tom vy? Bývate často chorí? Kedy asi? Ste za antibiotiká, alebo sa liečite domácimi receptami?


You Might Also Like

2 komentárov

  1. určite pozri na Seriály : Stranger Things a 22.11.1963 :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pozriem 😂 Už končím gilmorky takže musim hľadať niečo ďalšiee

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou