Leto prišlo!

11:51

Ahojte,
ako som už spomínala, najlepšia vec v roku sa práve začína, a tak sa môžem venovať blogu čoraz viac. Preto som sa rozhodla, že dnes vám sem pridám zase článok. Tentokrát to bude o tom, čo je pre leto charakteristické.
Myslím si, že mnohí z nás už od januára rozmýšľajú a hľadajú rôzne diéty, typy a triky na chudnutie, aby v plavkách vyzerali čo najlepšie. Taktiež som si všimla, že čoraz zaujímavejšie a populárnejšie sú rôzne detoxy, a preto by som vám chcela o niečom takom napísať.



Nedávno som narazila na úžasnú stránku, kde ponúkajú detoxikačný pobyt na 7 dní. Znie to úplne super, a tak som sa rozhodla, že napíšem niečo ohľadom toho. V posledných dňoch som si začala viac všímať sama seba a podstatne viac sa starám o seba a svoje telo. Ako prvé, je naozaj dôležité uvedomiť si, že každý je jedinečný a nikdy sa nesmieme snažiť napodobniť niekoho iného. Preto je nesmierne dôležité nájsť rovnováhu a všetko robiť podľa seba. To, že niekto schudne 10 kíl za 2 mesiace neznamená, že to tak musí byť aj u nás. U niekoho to ide rýchlejšie, u niekoho bohužiaľ pomaly, ale to ešte nie je dôvod na vzdávanie. Ja osobne nie som typ na diéty. Viem, že by mi možno nejaká ta diétka nezaškodila, ale nie som typ človeka, ktorý za deň zje jedno jablko a tvári sa ako je neskutočne najedený. Preto ma zaujal tento detoxikačný pobyt.
Určite nezaškodí, ak si raz za čas prečistíme organizmus, zabudneme na všetko a budeme sa len tak prechádzať v prírode, občas si trošku zacvičíme a nebudeme do seba "pchať" žiadne čipsy a nič podobné, iba niečo drobné a zdravé. A o to pri tomto pobyte ide. Podstatou tohto pobytu je to, že počas 7 dní sa bude cvičiť jóga, sú naplánované prechádzky v prírode a bude sa piť ovocná a zeleninová šťava, ktorá je veľmi vhodná na prečistenie organizmu.
Možno to nebude dovolenka pri mori, ale rozhodne to bude stáť za to!

A možno sa vám podarí zachytiť aspoň takéto krásne okamihy v prírode.

Že to znie super??? Ja si myslím, že áno. A viete, čo je ešte viac super? Že vám viem poskytnúť 10% zľavu na presne takýto pobyt na celých 7 dní, kedy môžete vypnúť a relaxovať. O, a samozrejme detoxikovať. O to predsa ide. Stačí, ak si na stránke detoxpobyt.sk, zakúpite pobyt a uplatníte si kód, ktorý nájdete na blogu. Pre istotu ho pridám aj sem. Dúfam, že si to užijete a dáte mi vedieť ako sa vám to páčilo, prípadne či vám to pomohlo. Ak by ste ešte stále potrebovali viac informácií, nájdete ich TU.





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou