Vôňa je dôležitá...

14:16

Pekný, u nás konečne slnečný deň vám prajem.
Dnes je u nás konečne horúco a neprší, no ja som sa rozhodla, že vám aj tak napíšem článok.
Neviem ako vy, ale ja sa celkovo dosť potím a v lete je to tým pádom ešte horšie. Starám sa však o seba tak, aby to nikto iný okolo mňa necítil a aby som to čo najmenej registrovala aj ja. Jedno čo neznášam najviac na svete je pach cudzej osoby napríklad v mhd, ktorá je celá prepotená a vy tam trpíte. Preto ma veľmi potešili výrobky z eshopu Bohatstvo prírody.



Mala som k dispozícií na vyskúšanie prírodný kryštálový deodorant a taktiež parfém, a k tomu by som sa dnes chcela dnes vyjadriť a niečo vám o tom povedať. 


Začala by som asi parfémom SAMY´S:
Dostala som vôňu č. 347, čo by mala byť alternatívna vôňa k pafému Donna Karan - DKNY Be Delicious a poviem vám je naozaj delicious :D
Vonia veľmi príjemne, nie je nijako "ťažká" takže ma z nej nebolí hlava ako u niektorých parfémov a vydrží dosť dlho. Vôňa je dosť netradičná. Teda aspoň pre mňa, lebo ja používam trošku iné parfémy no tento mi úplne sadol. Podľa mňa to nie je citrusová vôňa, hoci to píšu v popise. Skôr mám pocit, že ide o nejaký zvláštny druh kvetu alebo dreviny. Je príjemne svieža, ako to už sľubujú v popise. Ja som teda veľmi spokojná a určite vám ju odporúčam na letné večery.


Druhý výrobok je už spomínaný kryštálový deodorant Salt of the Earth:
Poviem vám, tento deodorant ma prekvapil hneď na prvý pohľad. Balenie je veľmi výhodné na cesty, pretože je maličký a všade sa zmestí. Ale to zloženie :O tak tomu som nemohla uveriť. Je to naozaj kryštál. FAKT! Nádherne kryštálovo biely, jemný, lesklý, proste ako diamant. Takže dievčatá, deodorant ako stvorený pre nás.


Keďže je to kamenec, jeho soli na pokožke eliminujú baktérie a pachy, ktoré spôsobujú. Aplikuje sa na jemne navlhčenú pokožku a nemá žiadnu vôňu. Zo začiatku som dosť pochybovala či splní svoj účel, keďže ani nevonia. No poviem vám, účel spĺňa. Teda aspoň na nejakú dobu. To, že má výhodné malé balenie má asi svoje opodstatnenie. Preto ak viete, že sa niekde zdržíte, určite si ho vezmite so sebou. Budete ho potrebovať, verte mi. Vykúzli síce krásne jemné podpazušie, ale len na určitý čas. Potom je potrebné naniesť ho znova. Hoci mám lepší pocit ak deodorant vydrží dlho, nerobí mi problém vziať si tento do kabelky a naniesť ho znova, takže pohoda. Podľa mňa ak sa ale chystáte do posilky, alebo behať použite možno nejaký silnejší. Každopádne tento je bez parabénov a alkoholu, takže je pre naše telo rozhodne prospešnejší. A čo je najlepšie - je hypoalergénny!!!




Čo na to poviete? Zaujalo vás niečo? Ten deodorant vyzerá fakt super, že?





You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou