Buďte vďační...a to rovno 101 dní!

14:13

Ahojte,
aj vám je tak neskutočne horúco? Na jednej strane sa teším, že je konečne leto ako sa patrí, no na druhej strane rozmýšľam kam by som zaliezla aby som sa čo najmenej potila. A tak sedím v kútiku izby a píšem (alebo pozerám serialy...veď ma už trošku poznáte...zase mám kopu nových :D)
Dnes vám ale prinášam trošku motivačný článok, a to o vďake a o tom prečo sa oplatí byť vďačným za všetko vo svojom živote.



Ako prvé sa chcem veľmi pekne poďakovať super firme I Can Academy, ktorá mi poskytla nádherný denníček, kde si svoje vďaky môžem zapisovať.



 Hocikedy sa zamýšľam nad tým, čo všetko by som chcela, alebo čo mi ešte chýba. Ale prečo je to tak? Veď v podstate mám/-e všetko čo potrebujeme. A ak práv čítate tento článok, možno máte všetko potrebné aj vy. Veď sa skúste zamyslieť. Máte dnes čo jesť? Máte toľko oblečenia, že môžete ísť každý deň niekam v niečom inom? Myslím si, že áno. Viem, sú ľudia, ktorí to nemajú, ale občas mám pocit, že to sú tí najvďačnejší ľudia. Preto som veľmi vďačná  - vidíte, ide to ľahko - za tento denník. Ide v podstate o to, že každé ráno si zapíšete za čo dnes ďakujete a čo je pre vás v daný deň dôležité. Večer si zase zapíšete čo vám spravilo radosť a vyprázdnite si svoju myseľ. Každý deň vás tiež čaká krásny citát, s ktorým odštartujete deň. Toto všetko môžete robiť celých 101 dní. Hneď na začiatku sa môžete motivovať tým, že si napíšete čím sa odmeníte po určitých dňoch. Aké jednoduché. 

samozrejme návod nesmie chýbať



tu si môžete splniť niečo za odmenu



Tento denníček mi rozhodne chýbal a verím, že nie len ja, ale my všetci sa takto staneme lepšími ľuďmi.
Tohto krásavca si môžete objednať TU.



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou