NIVEA nikdy nesklame.

13:10

Ahojte,
august beží ako voda a myslím si, že mnohí z nás už začínajú myslieť na začiatok školy. Ach, ani vám sa tak nechce? Nechce sa mi veriť, že to beží takto rýchlo. No, ale nič s tým nespravíme. Pozastavte sa preto aspoň nad dnešným novým článkom a zabudnite sa na blížiacu sa školu.
V sobotu som sa vrátila z výletu, z ktorého post samozrejme uvidíte aj tu na blogu a verte mi, máte sa na čo tešiť! Viac neprezradím. No ale poďme k dnešnej téme - a tou je recenzia na krém z radu NIVEA care. O značke vám tu nebudem nič písať, pretože ak nežijete v jaskyni, určite ste na túto značku aspoň raz narazili.



Ako ste si mohli všimnúť už z názvu, NIVEA opäť nesklamala a priviedla na trh super produkt, tak ako to už u tejto značky býva zvykom. Musím povedať, že Nivea je jedna z mála značiek, ktorým som naozaj verná už dlho a preto ma nesmierne potešilo, že som mohla vyskúšať tento super krém.
Už na prvý pohľad na mi zapáčil. Veľmi sa mi páči balenie krému a celkovo ja vlastne zbožňujem všetko čo mám nové a najradšej by som to ani neotvorila aby sa mi to neminulo. No, ale to sa predsa nedá a tak som ho otvorila.




Po otvorení na mňa hneď "zaútočila" tá klasická niveácka vôňa, ktorú zbožňujem úplne najviac. Krém vyzeral dobre už v krabičke, no na rukách a tvári ešte lepšie. Nie len že super vonia, má aj úžasnú konzistenciu, trošičku inú ako bežné krémy. Aspoň ja mám ten pocit, že je taký akoby ľahší, jemnejší, proste taký akoby jemne našľahaný - neviem ako inak by som vám to opísala. Na tvári je veľmi ľahký a prirodzený a rýchlo sa vstrebáva a príjemne hydratuje.


Za mňa rozhodne jedno veľké plus v malej krabičke :)
Určite odporúčam!


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou