Originálne peace_menka

14:25

Ahojte,
krásny slnečný deň vám prajem. Viem, že som sa už dlhšie neozvala, ale mám toho naozaj vyše hlavy. Dnes som si však našla trochu času aby som vám mohla povedať o úžasných peace_menkach.
Možno ste túto stránku už zaregistrovali, možno nie, no rozhodne ju navštívte. Ak potrebujete trošku inšpirácie, podpory, motivácie, alebo sa chcete len tak pozrieť na niečo pekné, určite si nájdite trošku času a peace_menka navštívte. Stojí to za to!



Ja som si tú stránku všimla na instagrame a som veľmi rada, že sa mi do rúk (teda ak mám byť presná, tak na ruku) dostal jeden skvelý výrobok tejto super originálnej "značky."
Hovorím o náramku z ich dielne. Pod pojmom dielňa mám na mysli skvelú a šikovnú slečnu, ktorá všetko toto vymýšľa, vyrába a píše. Poviem vám, ja by som takéto originálne hlášky a citáty asi nikdy nevymyslela. Klobúk dole :)
No ale späť k náramku.
Náramok je z chirurgickej ocele, takže ho zladíte takmer som všetkým :) Jeho veľkosť sa dá jemne nastaviť, ale mal by sedieť každému. Tá podstatná vec ale je, že je na ňom nádherný citát a to "Smej sa od ucha k duchu." Proste stačí sa pozrieť na náramok a hneď máte lepší deň. A viete čo je ešte lepšie? Že lepší deň máte už keď vám balík dorazí domov. Ešte som asi nevidela krajšie zabalený tovar. Náramok mi prišiel v originálnej krabičke. Vo vnútri boli ružové papieriky a drevené písmenká, z ktorých som si vyskladala moje meno. Poviem vám, táto slečna teda rozhodne vie ako na to!
Už nebudem chváliť, veď sa pozrite sami!





Čo poviete? Však je krásny?


You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou