Vytvor si tričko po akom túžiš!

13:11

Ahojte,
v prvom rade vám všetkým prajem šťastný nový rok! Nech je lepší ako minulý a nech sa vám darí. Mám síce skúškové, no povedala som si, že sa s vami musím podeliť o túto úžasnú novinu - a to, že poznám eshop, kde si môžete vytvoriť tričko na mieru presne podľa vašich predstáv. A ako to viem? Pretože aj ja som si jedno vytvorila a je naozaj úžasné.



Dlho som rozmýšľala, čo by som si na ňho dala. Mala som zopár úžasných návrhov nejakých hlášok alebo vtipov, no nakoniec rozhodlo srdce - DOSLOVA! Rozhodla som sa, že si vytvorím jedno také typu " na ľudovú notu." Veľmi som sa tešila, že konečne budem mať aj ja také tričko. Rýchlo som si našla a upravila obrázok, ktorý som tam chcela a začala som s návrhom na stránke maxflor.sk . Vytváranie je veľmi jednoduché, všetko je prehľadne napísane, takže si hravo navrhnete tričko alebo čokoľvek iné presne podľa predstáv. Na editor sa prekliknete cez TENTO odkaz. Môžete si tam vložiť aj text alebo čokoľvek čo chcete. Vybrať si tiež môžete z viac druhov textilu. Ja som zvolila tričko dámske elegance. Som veľmi veľmi spokojná. Vybrala som si veľkosť M a všetko naozaj sedí podľa tabuľky, takže žiadny problém s veľkosťami.
Po navrhnutí trička som ho jednoducho vložila do košíka a čakala na doručenie. Písané bolo, že bude doručené tak do 7 dní, no neskutočne ma prekvapilo, že bolo doma už o 4 dni. Paráda!
Keďže som bola v tom čase na internáte, mama mi poslala fotky a ja som hneď vedela, že bude úžasné. A mala som pravdu. Veď posúďte sami. Za mňa jednotka s hviezdičkou aj za prácu, aj kvalitu aj doručenie. Určite vyskúšajte!
A mám pre vás ešte jednu úžasnú správu - a to, že eshop MAXFLOR pre vás vytvoril špeciálnu akciu a to 15% zľavu na objednávku vytvorenú u nich. POZOR! Platí len na prvých 10 objednávok s kódom M824I4LC, ktorý je možné uplatniť do 7.2.2019. Neváhajte dlho, kto bude prvý ten berie. Akcia platí len na mojom blogu s týmto kódom. Príjemné navrhovanie!







Môžete vidieť, že kvalita je fakt super! Tak čo, vyskúšate to?? 



You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou