Okuliare, ktoré sú skutočne letný hit.

19:15

 Ahojte, 

ako sa dnes máte? Aj vám už celé toto obdobie začína liezť na nervy? Mne teda áno, a preto som rada, že som mala možnosť vyskúšať super slnečné okuliare, ktoré mi pripomínajú, že leto sa blíži. Dúfam, že v lete ich budem môcť zobrať niekam kde ich niekto uvidí keďže situácia je taká aká je.



No poďme už k samotným okuliarom. Sú z e-shopu letnyhit.sk a ak náhodou tento e-shop nepoznáte určite ho navštívte a porozhliadnite sa nielen po krásnych okuliaroch, ale aj po kabelkách, batohoch a iných módnych doplnkoch. Rozhodne stoja za to. 

Ja som si vybrala spomínané slnečné okuliare a už pri prvom vyskúšaní som vedela, že tento rok budú mojim favoritom. U mňa je všeobecne známe, že si slnečné okuliare vyberám len veľmi nerada, pretože mi skoro žiadne nepristanú. Vybrať si ich cez internet bola o to väčšia výzva, no skúsila som to a rozhodne neľutujem. Sedia mi ešte lepšie ako tie, čo si vyberám osobne.


Balík mi prišiel veľmi rýchlo priamo do práce a ja som sa nemohla dočkať kedy ho otvorím. Keďže sa nemohla dočkať ani moja šéfka, otvorila som ich hneď. Spoločne sme sa kochali až kým neprišiel prvý pacient a keby sme v lekárni mali okno, alebo by tam dopadalo slnko, určite by som v okuliaroch už aj expedovala :D

No pozrite sa sami, aké krásne okuliare sa ku mne tento rok dostali.





Máte nejaké skúsenosti s eshopom letnyhit.sk? Ak nie, rozhodne odporúčam. Výrobky sú ako na obrázku, dodanie rýchle a komunikácia skvelá. Nájdete ich dokonca aj na FB. Napíšte mi, či ste si niečo vybrali. 



 

You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou