Naretin - zázrak pre vaše pery.

21:19

Ahojte přátelé,

ako sa máte? Aj vás toto počasie tak demotivuje? Mňa rozhodne áno. Čo je ale na tomto počasí ešte horšie je to, že je to perfektný čas na to, aby sa na perách vytvoril opar. Poznáte to? Ja veľmi dobre. Opar mám pomaly každý druhý týždeň a už ma to fakt prestáva baviť. Respektíve prestávalo. Narazila som totiž na novinku, ktorá mi zachránila dá sa povedať život. 



Ide o super výživový doplnok NARETIN, vhodný na liečbu a prevenciu oparu, ale aj na suché a popraskané pery. Poďme sa na ten zázrak pozrieť zblízka. Ide o výživový doplnok s obsahom lyzínu, bioflavonoidov, vitamínov B a C. Dúfam, že pojmy ako vitamíny B a C sú každému aspoň ako tak známe. Pozrime sa teda, čo je to ten lyzín. Lyzín je esenciálna aminokyselina. To znamená, že telo si ju nevie nasyntetizovať samé, ale musí ho prijať. Ako aminokyselina je lyzín základnou časťou bielkovín, ktoré sú súčasťou buniek. Práve doplnením lyzínu tak posilňujeme svoju imunitu, čo je hlavne v tomto čase nesmierne dôležité. 

Bioflavonoidy sú zase rastlinné metabolity a sú známe svojimi antioxidačnými účinkami. Majú priaznivý účinok na ľudský organizmus, predovšetkým na cievy.


Ako som už písala Naretin sľubuje pomoc nie len pri akútnej fáze oparu, ale aj čo sa týka prevencie vzniku. Neuveríte, ale podarilo sa mi otestovať oboje. Teda v rámci prevencie to ešte neviem posúdiť z dlhodobého hľadiska, ale prešli 2 týždne odkedy Naretin používam a opar som zatiaľ nemala, pery mám hebšie a nepopraskané. Som nadmieru spokojná. Čo sa týka akútnej fázy, to otestovala moja mamka. V čase keď sa jej vyhodil opar som nebola doma a tak som jej opar neodfotila, len som jej povedala, aby si ihneď nasadila Naretin. Asi o 2 dni som si povedala, že skúsim otestovať jej fotografické schopnosti a napísala som jej, aby si opar odfotila sama. Jej odpoveď ma prekvapila po tešila zároveň. Povedala mi, že opar už nie je ani vidieť. 


Som neskutočne rada, že po rokoch trápenia som našla niečo čo funguje. Dúfam, že táto moja recenzia pomôže viacerým z vás čo majú podobný problém. Ak by ste to chceli vyskúšať, s kódom KRISTINA10 máte 10% zľavu na objednávku. Dajte mi určite vedieť tu aj na instagrame @smalltownkika ako vám pomohol.



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou