O krok bližšie ku krásnej pleti a vlasom.

20:54

 Ahojte,

aj vy si už užívate krásne jarné počasie? Dúfam, že áno. Pomaly sa nám začínajú uvoľňovať opatrenia, a tak je najvyšší čas so sebou niečo robiť. Toľko času mimo spoločnosti sa určite podpísalo na našich vlasoch. Na druhej strane nosenie rúšok a respirátorov si odniesla naša pleť. Rozhodla som sa teda, že s tým začnem niečo robiť.


Na e-shope Benu lekárne som si vyskladala takmer kompletnú pleťovú rutinu. Síce som pokukovala po inom produkte, no ten bol nedostupný, a tak som si vybrala iné. Samozrejme nebola by som to ja s mojím šťastím a tak produkt, ktorý som chcela doskladnili hneď po tom, čo som odoslala objednávku. Nevadí. Dúfam, že sa mi podarí nabudúce. Každopádne môj výber vôbec neľutujem. Nebudem už kecať a začnem s ukážkou.

Ako prvý som si vybrala Cerave cream to foam čistič na pleť. Myslým, že kozmetiku Cerave nemusím predstavovať, ale aspoň rýchlo k jej zloženiu. Cerave je francúzska kozmetika známa tým, že vo svojom zložení má zastúpené ceramidy. Tie sa vyskytujú v našej pokožke a bez nich by bola naša koža suchá a svrbivá. Práve produkty s ceramidmi pomáhajú pleť hydratovať a zjemňovať. Tento čistič sľubuje aj odstránenie odolného make-upu. To sa mi páčilo najviac a hneď som si to aj otestovala. Poviem Vám, je to jedna skvelá vec tento krém. Večer som sa išla odlíčiť s tým, že som pleť len jemne navlhčila a naniesla som produkt na celú tvár a oči. Mala som aj tiene a očnú linku, no s tým nemal čistič najmenší problém. A čo je ešte lepšie? Nepoužila som ani jeden odličovací tampón, takže je to úplne eko friendly. Za mňa je toto objav roka a určite si ho kúpim zase.


Síce krém nasleduje v rutine až nakoniec, no chcem zostať pri značke a tak vám ho predstavím už teraz. Vybrala som si Cerave hydratačný krém. Na začiatok som skúsila len 50ml balenie, ale keby viem aký je super beriem rovno to obrovské skoro pol kilové balenie. Krém krásne zhydratuje a môže sa používať ako na telo tak i na tvár.


No a teraz je na rade sérum. Keď som sa na seba pozrela v zrkadle bez rúška, voľba bola jasná - Effaclar sérum od La Roche Posay. Je to sérum s obsahom kyseliny glykolovej (AHA kyselina) a kyseliny salicylovej (BHA kyselina). Toto sérum sa používa na dokonalú exfoliáciu. AHA kyseliny exfoliujú na povrchu, zatiaľ čo BHA kyseliny prenikajú do hĺbky a čistia póry. Sérum má hustejšiu gélovitú konzistenciu, avšak krásne sa vrství a nelepí. Mne ho stačí používať 1-2x do týždňa pretože je dôležité aby pleť nebola preexfoliovaná. Dôležité je nezabudnúť ráno na SPF!!!




Aby som nezostala len pri pleti, posledným produktom ktorý som si vybrala bol šampón na vlasy. V poslednej dobe ma trochu trápili lupiny a v zime klasicky padanie vlasov, a tak som siahla po šampóne, ktorý sľuboval riešenie oboch problémov. Ide o šampón Alpecin double effect. Mám vlasy dlhé po zadok a stále skúšam rôzne šampóny, ktoré by mi vyhovovali. Toto bola láska na prvé umytie. Vlasy sú krásne jemné a žairivé. Lupiny su po 2 týždňovom používaní fuč a vlasov na kefe po česaní čím ďalej tým menej. Už som na tento šampón nahovorila aj kamarátku a je veľmi spokojná.


Som veľmi rada, že po dlhom vyberaní som si vybrala všetky produkty veľmi kvalitné. Čo sa týka eshopu, vybavenie objednávky a dodanie bolo brutálne rýchle. E-shop je veľmi prehľadný a ceny viac než prijateľné. Na La Roche Posay mali v tom čase zľavu 7€ pri nákupe nad 21€ a na Cerave mali zľavu 2,50€ pri nákupe nad 12€. Som nesmierne spokojná a určite objednám zase.



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Alpecin šampón som používala aj ja a musím povedať, že je fakt super :)
    Nicol z World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cerave se také chystám vyzkoušet, asi jejich SPF denní krém a Alpecin jsem si nedávno také objednala, jen jiný druh, a jsem hrozně spokojená, jsou fakt super, jen škoda, že jsou v plastu ...

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou