Pleť ako v bavlnke s Larens

12:05

 Ahojte, 

ako sa dnes máte? Ja mám konečne voľno v práci a tak sa vám môžem naplno venovať. Dnes vám niečo poviem o skvelej kozmetike LARENS. 

K tejto kozmetike som sa dostala čírou náhodou a hneď ma milá pani, ktorá s danou kozmetikou pracuje pozvala na jedno malé stretnutie, kde mi o tejto značke povedali viac. 


Do wellu a konkrétne do Larens som sa zaľúbila na "prvé vyskúšanie." Celá značka je výhradne bez silikónov a parabénov. Hlavnou zložkou je biopeptidový komplex - zmes kolagénov morského pôvodu vo forme lipozómov. Ich úlohou je navacať pleti sviežosť a mladistvý vzhľad.

Ja vám dnes poviem niečo málo o produktoch, ktoré som mala možnosť vyskúšať. 

Ako prvý vám predstavím to najlepšie s čím som sa v posledných dňoch stretla - Larens krém na tvár. Poviem vám, tento krém to vám je jedna báseň. Krásne hydratuje, je ľahký, bez parfému. Pleť je po ňom svieža, jemne vypnutá a tie najmenšie vrásky sú naozaj menej viditeľné. Už po prvom vyskúšaní som vedela, že tento krém bude môj obľúbenec. A mala som pravdu. Krém obsahuje iba prírodné konzervanty a látky prírodného pôvodu, takže nemusíte sa báť, že si idete "napatlať" na tvár barsakú chémiu. Okrem kolagénu obsahuje aj kyselinu hyalurónovú, ktorá dodáva pleti pocit sviežosti a poriadnu dávku hydratácie.


Ďalším skvelým produktom je Biopeptidové sprejové sérum. Je možné ho použiť ako na tvár, tak i na dekolt, telo a dokonca aj vlasy. Vhodný je najmä na ukľudnenie pleti, zmiernenie začervenania, hydratáciu, osvieženie, schladenie pokožky, či výživu vlasov. Používať ho môžeme kedykoľvek a kdekoľvek, keďže stačí si sprej nastriekať na požadovanú časť tela a nechať ho vstrebať. Tento sprej je určite must have a to hlavne v lete.


Posledný produkt ktorý som mala možnosť vyskúšať je Larens pleťový gél. Je to niečo medzi krémom a sérom. Aplikuje sa malé množstvo na celú tvár a dekolt a nechá sa pôsobiť asi 10 minút. Za ten čas sa do pleti dostanú všetky potrebné látky a živiny a pleť tak dostane obrovskú dávku hydratácie a potrebného kolagénu. Pleť je hneď po aplikácii viditeľne hladšia, žiarivejšia a pružnejšia. Po 10 minútach aplikujeme krém a ráno samozrejme SPF. Ak na tvári zostanú zvyšky gélu, môžeme ho buď jemne zotrieť, alebo vklepkať do pleti a potom naniesť krém. 



Na stretnutí som ešte vyskúšala parádny exfoliačný píling a svoju prácu splnil takisto na plnej čiare, čiže to bude pravdepodobne môj ďalší prírastok do Larens rodiny. 

A čo vy? Máte skúsenosti s touto kozmetikou? Alebo ste o nej aspoň počuli? Ak nie, prečítať si o nej, alebo nakúpiť si môžete TU



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou