Inaessentials a ich voňavé zázraky

11:43

 Ahojte, 

ak sledujete môj instagram, isto viete, že dnes vás tu bude čakať článok o skvelých produktoch od Inaessentials. Nebudem tu rozpisovať akí sú skvelí, ale rovno prejdem k veci.


Takže, značka Inaessentials je pôvodom z Bulharska. Pôsobí na 18 trhoch v rámci EÚ. Ich produkty sú 100% organické, netestované na zvieratách a nepridávajú do nich žiadne umelé látky. Všetky výrobky sú vyrobené z rastlinného oleja z rastlín, ktoré si sami pestujú. 

Mala som možnosť vyskúšať 4 produkty a sama sa neviem rozhodnúť, ktorý som si obľúbila najviac.

Ako prvú som vyskúšala ružovú vodu. Aj keď som sa ružovej vody dlho stránila, povedala som si, že teraz je čas skúsiť ju. A neľutujem. Vôňa je síce po prvom otvorení dosť silná a cítiť ju ešte dlho, rýchlo si na to zvyknete a časom to už nevnímate. A aj keby nie, kvôli tomu pocitu na pleti, tú vôňu naozaj znesiete. Ružová voda je vhodná na všetky typy pleti keďže jej hlavným účinkom má byť hydratácia. Tú úlohu spĺňa skvelo. Pleť je jemná, vyzerá sviežo a je hydratovaná počas celého dňa. 


Ďalšiu som vyskúšala levanduľovú vodu, vhodnú na mastnú a aknóznu pleť. Ja mam pleť asi skôr suchú, ale zato akné ma trápi ako asi každú druhú ženu. Preto som sa rozhodla používať levanduľovú vodu na najviac problematické partie. Skúsila som ju aj na celú tvár, ale pleť mi dosť vysušila. Zato na najviac problematické miesta to je zázrak z neba. Už po pár dňoch používania som spozorovala obrovské zlepšenie. Vôňa je tiež dosť silná, ale nič na čo by ste si nezvykli. Super chválim a určite zaradzujem do mojej rutiny.


Poslednou vodou na pleť, ktorú som vyskúšala je rumančeková voda. Vďaka rumančekovým upokojujúcim vlastnostiam je vhodná na podráždenú pleť. Zmierňuje začervenanie a samozrejme aj hydratuje. Po tejto vode siaham hlavne keď prídem z 12 hodinovej zmeny v lekárni, kde mám celý čas na sebe rúško a pleť teda potrebuje naozaj poriadne upokojiť. S touto vodou to funguje naozaj zázračne a pleť mám potom ako bábätko. Rozhodne odporúčam ak máte problémy s pleťou aj kvôli rúškam.


Na záver vám ešte poviem o produkte na vlasy. Super skvelá žihľavová voda v spreji na mastné vlasy. Už ako malej mi babka stále vravela, že žihľavový šampón je ten najlepší na lesk a mastnotu. Veď kedysi nič iné ani nepoznali. Teraz máme milión druhov šampónov, ktoré sľubujú hory-doly, no nie vždy je to trefa do čierneho. Táto vodička ale je. Pomáha nie len pri nadmernom mastení vlasov, ale aj pri vypadávaní. Keďže pracujem ako farmaceut, vidím každý deň množstvo ľudí, ktorých trápi práve to vypadávanie vlasov. Nejednej žene som už odporúčila túto vodičku, pretože sa ma opýtali čo používam ja. Za mňa je to konečne to správne čo som hľadala už dlho. 


A čo vy? Poznáte značku Inaessentials? Ak nie, odporúčam to zmeniť. V krátkom čase vás bude na mojom instagrame čakať súťaž o tieto produkty, takže ich budete môcť vyskúšať. 



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou