Záchrana vlasov s názvom REVALID

10:18

 Ahojte,

prajem vám pekný aj keď asi pre viacerých z nás upršaný deň. Ja mám dnes práce vyše hlavy, no rozhodla som sa, že vám sem napíšem o niečom, čo mi doslova zachránilo vlasy. 

V poslednom čase som mala vlasy strašne suché. Samozrejme v lete som vedela, že je to od slnka a vody a morskej soli, no leto prešlo, vlasy som si dala o dosť skrátiť, no vlasy stále nič moc. Vtedy nastúpil kondicionér Revalid a chopil sa šance. Kondicionér mám zo stránky najlekaren.eu a nájdete tam naozaj všetko na čo si len pomyslíte.


Najprv som bola dosť skeptická, pretože čo sa týka vlasov, sú dosť vyberavé. Revalid používam cca mesiac a výsledky som začala pozorovať asi po 2-3 umytí. Najlepšie na tom však je, že vlasy sa po umytí rozčesávajú jedna radosť. Je to vďaka jeho ošetrujúcim zložkám, ktorí vlasy nielen vyživujú, ale aj uľahčujú rozčesávanie. Vďaka vysokému obsahu ovsa, pšeničných proteínov a pantenolu, dodáva kondicionér vlasom hebkosť, výživu, lesk a pružnosť samozrejme bez toho, aby vlasy zaťažil.

Konzistencia je krásne krémová, vôňa jemná a neprenikavá a práca s ním je super. Rýchlo sa do vlasov vpije a zanechá ich jemné a hebké. Použitie je takisto jednoduché. Vlasy si najprv umyjem šampónom a opláchnem vodou, potom si dám na ruky malé množstvo kondicionéra a dám si ho na celú dĺžku vlasov. Na krabičke síce píše, že sa môže aplikovať už od končekov, no ja si kondicionéry zásadne nedávam priamo na pokožku hlavy, pretože mám pocit, že sa mi potom rýchlejšie mastia, aj keď by to tak nemalo byť. Kondicionér nechám pôsobiť asi 5 minút a potom ho zmyjem. Už pri oplachovaní je jasné cítiť aké sú vlasy vyživené a jemné. 


Po vyskúšaní hodnotím tento kondicionér bodmi 10/10 a rozhodne pri ňom zostanem aj naďalej. Respektíve, už asi navždy. Ak ste ho ešte neskúšali, môžete tak urobiť TU.

A čo vy? Poznáte značku Revalid? Používate niečo od nich?




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou