RECENZIA: Školský motivačný diár

20:23

 Ahojte, 

tak dnes sa hlásim znova a to s recenziou na super skvelý školský motivačný diár od I can Academy. Tieto recenzie u mňa už poznáte a tak sa do toho pustime.


Tento rok sa dizajn diára nesie v jemných tónoch bielej a modrej. Začiatok je venovaný osobným údajom a následne návodu na použitie. Myslím si, že kto už ten diár mal, alebo aspoň čítal recenziu u mňa, tento fakt už dávno vie.

Potom už klasicky nasleduje prehľad mesiacov, motivačné citáty a výzvy. 

Pred každým mesiacom je prehľad dní a voľné miesto na zapísanie si najdôležitejších úloh, ktoré vás daný mesiac čakajú. 




V tomto diári nájdete aj antistresovú omaľovánku. ktorej maľovaním si môžete krátiť chvíle v škole (alebo kľudne aj v práci). 


Tento diár sa mi páči asi najviac čo sa týka výziev a krásnych citátov. Nájdete ich pomerne často a sú fakt krásne. Nechápem, ako môžu stále nájsť niečo tak krásne a vložiť to vždy do iného diára. Veľmi to chválim a teším sa na nové diáre, pretože aj keď je to už neviem koľký v poradí, stále má čím prekvapiť a potešiť oko (i dušu).



Najviac sa mi páči tá výzva "bez stresu". Do toho sa hneď pustím a som zvedavá ako to dopadne. 



Na poslednej strane je malý ťahák pre žiakov, ktorí majú problém naučiť sa zopár vzorcov. Týmto problémom je už koniec. 


Som veľmi rada, že som si mohla vyskúšať aj tento diár a určite vám dám vedieť ako dopadla tá antistresová výzva. 
Verím, že sa vám diár páči a ak ho náhodou ešte nemáte tak si ho môžete kúpiť TU.








You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou