Blíži sa leto!

21:17

 Ahojte,

viem, že sa ozývam po trošku dlhšej dobe, ale mala som dosť problémy a som rada, že som rada. Konečne máme už aspoň pekné počasie (i keď už asi nie na dlho) a mňa to motivovalo začať sa obzerať po plavkách. 

 

Plavky a rifle sú veci, ktoré neznášam nakupovať, no vždy sa objaví niečo čo ma motivuje a nakopne ma k tomu. Tento rok som objavila plavky na rôznych e-shopoch s rôznymi zľavami a inými motiváciami. Rozhodla som sa, že si spravím prieskum trhu a až potom si nejaké vyberiem.

Hrozne rada mám aj rôzne prehozy a pončá, ktoré zakryjú čo majú, ale stále pôsobia vkusne a plážovo. Už teraz sa teším na letnú dovolenku a cestu z hotela na pláž, ktorú budem denno-denne absolvovať napríklad v spomínanej tunike. Leto je moje naj obdobie pretože môžem ísť na dovolenku. Síce s dovolenkami v lekárni je trochu problém a vždy si musím najprv mesiac hľadať zástupy a kadečo možné a až potom sa môžem tešiť z dovolenky, no aj tak to za to stojí. 

Poďme ale späť k plavkám. V poslednej dobe sa mi najviac páčia plavky s nohavyčkami, ktoré majú vysoký pás. Jedny také už doma mám a neviem si ich vynachváliť. Veď povedzte sami, nie sú napríklad tieto úplne krásne? 




Tento rok som síce dosť schudla a už sa nebudem cítiť až tak zle v dvojdielnych plavkách, ale už tretí rok si neviem sezónu predstaviť bez krásnych celkových plaviek. Momentálne ma zaujali takéto nejaké, no v poslednej dobe vidím všade hrozne krásne celkové plavky a je veľmi ťažké vybrať len jedny.




Ďalej vám sem postnem zopár tipov na plážove šaty, alebo ako som to nazvala ja - pončá. Ja si bez toho neviem predstaviť žiadnu dovolenku, pretože mňa osobne nonstop vytáča, že sa musím v hoteli obliecť a prejdem pár metrov k moru a zase sa celá povyzliekať do plaviek a veci len tak zložiť a samozrejme pri odchode z pláže zistiť, že síce som ich mala tak 10 minút, musím ich dať hneď vyprať, pretože sú celé od piesku. Tomuto však odzvonilo a moje plavky už budú zakrývať jedine plážové šaty alá pončo/prehoz. :D 



A ako ste na tom s plavkami vy? Baví vás ich nakupovať? Máte už niečo vyhliadnuté na leto? Alebo dokonca kúpené? Ak by sa vám páčili nejaké z fotiek, ktoré sú v článku, viete si ich kúpiť TU.









You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou