Srdce ženy 2023

20:17

 Ahojte všetci,

tak ako som už sľúbila, hlásim sa s recenziou na najkrajší tohtoročný diár. Vlastne asi na najkrajší diár aký som kedy mala. Ide o diár Srdce ženy 2023 od mojej obľúbenej firmy I can Academy



Milujem zelenú farbu, a preto ma veľmi potešilo keď som otvorila balík a z neho vykukol zelený roh. Hneď som vedela, že diár si zamilujem. Poviem vám, taký krásny dizajn ešte nemali. Aj keď sa mi páčil aj ružový či modrý, tento zelený je môjho srdca šampión. Závidí mi ho dokonca aj moja mama, no tá tentokrát dostala Motivačný diár z minulého príspevku. 





Ako vravím stále, všetky tieto diáre vždy začínajú osobnými údajmi a potom návodom na použitie. Neverím, že sa tu ešte nájde niekto, kto diár z dielne I can Academy ešte nikdy nemal, alebo aspoň nevidel, no návod padne vždy vhod. 

Keďže tento diár je určený výnimočne pre ženy, má zopár strán, ktoré inde nenájdete. Napríklad taký menštruačný kalendár, či motivačné úlohy zostavené na mieru pre jemnú ženskú dušu. 

Celý tento diár je jedno veľké potešenie a pastva pre oči. Motivačné citáty sú vybrané naozaj skvelo a ani neviete ako vás každá strana dokáže povzbudiť. 

Pozrite sa sami aké krásne stránky ponúka.









Tak, čo poviete? Krásny, že?? 



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou