Ako mať štýl aj na cestách...

9:49

 Ahojte,

ako sa dnes máte? Ja mám konečne pocit, že zima pomaly končí a blíži sa jar a teplo. Konečne môžem zase naplno cestovať a vymýšľať nové destinácie, ktoré chcem tento rok stihnúť. Nie, žeby som v zime nemohla, no nebaví ma to až tak ako keď už je teplejšie a navyše nemusím nosiť také hrubé teplé veci. 



Ja som však dosť praktický typ, hlavne ak ide o výlety a preto chcem mať vždy po ruke všetky potrebné veci ako napr. vodu, nejaký snack, dáždnik, doklady, peniaze a externú nabíjačku. Už som sa párkrát "spálila" keď mi niečo z toho chýbalo. Veď to asi poznáte, že napr. nosíte dáždnik 3 dni vkuse, tak ďalší deň ho vyložíte lebo veď hlásia teplo a vezmete si malú kabelku, no vtedy samozrejme leje. Preto som sa rozhodla, že potrebujem ruksak, ktorý bude akurát veľký aby tam vošlo toto všetko, no nie taký veľký, aby pôsobil na výletoch nevkusne. Po peknom ruksaku som pokukovala už keď som bola v septembri v New Yorku, no žiaden ma natoľko neohúril, aby som si ho kúpila. Svoj vysnívaný ruksak som našla až na Lounge by Zalando. Po dlhom, naozaj dlhom hľadaní som si tam našla tento a nedám na ňho dopustiť. Vojde tam všetko čo potrebujem a ešte niečo naviac. Napríklad kniha :D lebo ani tá nesmie chýbať. 






Aby to ale nebolo iba o ruksaku, pretože nie všetky cesty sú poznávačky a občas treba byť aj elegantný, hľadala som aj nejakú kabelku, ktorá je taktiež v tej správnej veľkosti. Skoro všetky moje kabelky sú také, že buď tam vojde celá moja veľká peňaženka a k nej nič iné, alebo všetko ostatné, ale peňaženka nie, iba ak si vezmem takú malilinkú v ktorej mám hodené všetko dôležité. Uloviť túto kabelku na Lounge by Zalando bol boj. Neviem či ste si už z tejto stránky niečo objednávali, ale funguje to ako nejaký outletový internetový obchod. Nič sa nedá vyhľadať presne podľa kategórií, ale vyberáte si ako keby konkrétnu ponuku určitej značky, alebo typu oblečenia prípadne obuvi, alebo doplnkov. Vždy sa najprv zobrazia veci, ktoré sú dostupné a potom tie rezervované. Ak je niečo rezervované, znamená to, že to má niekto v košíku, ale ešte to nezaplatil. Je dosť možné, že mu rezervácia vyprší a potom si to môžete dať do košíka. Vždy sa to rezervuje na 20 minút. Takto som našla túto kabelku. Od toho ako som ju prvýkrát videla, po zaplatenie, prešla hodina a pol. A to platenie mi trvalo 5 minút. Celý tento čas som aktualizovala stránku a čakala či sa náhodou nezruší rezervácia. Mala som ešte jednu v zálohe čo bola tiež rezervovaná, a tak som striehla. Po cca 85 minútach sa mi to podarilo. Kabelka sa objavila ako voľná a asi sekundu na to už bola v mojom košíku. O 5 minút už bola objednávka zaplatená a ja som sa už tešila, kedy si dané veci vyskúšam. 







Poviem vám, ešte sa mi asi nestalo aby mi jednu vec chválilo toľko ľudí. Síce som veľa krásnych vecí našla aj na iných eshopoch, Lounge by Zalando vyhralo na plnej čiare. Kabelka je krásna, hebká akoby plyšová, vojde do nej všetko potrebné a dá sa skombinovať naozaj skoro so všetkým. Teším sa, že som boj o kabelku vyhrala a už teraz sa teším na to, čo tam nájdem nabudúce. 

Čo poviete? Bojovali by ste o nejakú vec aj vy, alebo by ste si vybrali niečo iné?




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou