Žiarivý úsmev s nazuby.eu

20:08

 Ahojte, 

ani neviem ako beží čas a už tu máme marec. Som akási uponáhľaná poslednú dobu a tak som si tento článok odkladala na návrat z krásneho New Yorku. Včera som sa vrátila, preto nastal čas napísať vám o mojich najnovších objavoch čo sa dentálnej hygieny týka. Poďme rovno na to.



Začnem tým, že vám povie, že všetky produkty mám z eshopu nazuby.eu. Čo sa toho týka, nepoznám lepší eshop so širším sortimentom ako majú oni. Nájdete tam všetko od zubných pást, cez ústne vody až po zubné a medzizubné kefky. Všetky tieto kategórie majú ešte roztriedené na rôzne podkategórie podľa problému, ktorý vás trápi, aby vám to uľahčilo hľadanie. Napríklad také zubné pasty majú 9 podkategórií - bieliace, prírodné, pre deti, bez fluóru... Za toto dávam eshopu veľké plus, pretože pri tom množstve čo tam majú by bolo naozaj zdĺhavé prechádzať všetky produkty. 

Ja som si tentokrát vyberala pasty z kategórie bieliace. Taktiež som si tak vybrala aj ústne vody a medzizubné kefky. Teraz sa na ne bližšie pozrieme.


Ako prvú som vyskúšala pasta del Capitano pastu so sódou na bielenie zubov. Tú som chcela skúsiť už dlho, pretože pri poslednej návšteve Ameriky som si odtiaľ priniesla inú pastu s obsahom sódy a bola dosť dobrá, a preto som si povedala, že skúsim teda aj túto. Čo sa toho týka, pasta robí presne čo sľubuje. Už po týždni používania som videla mierny rozdiel v belosti. Samozrejme to nie je nejaké extrémne, ale je to naozaj viditeľné. Túto pastu by som však ale neodporúčala na citlivé zuby, pretože je naozaj silná. Taktiež nie ani na poškodenú sklovinu. Ja ju používam iba večer aby mi neoslabovala sklovinu. Za mňa super.


Ďalej som skúsila pastu značky Helo coco s príchuťou manga. Na túto značku počúvam samé chvály, tak som si povedala, prečo nie. Chuť je super, naozaj mangová. Aplikácia sa mi tiež veľmi páči, pretože konečne neide o klasickú vytláčaciu tubu, ale o tubu s dávkovačom. Stačí jej trošičku. Je veľmi príjemné a som rozhodnutá vyskúšať aj iné príchute. 


Od značky pasta del Capitano som si vybrala ešte jednu pastu, ktorá je tiež bieliaca, ale bez obsahu sódy. Túto som dala testovať mojej mame, lebo ona ma veľmi citlivé zuby. Tá si pastu chváli, aj keď bieliaci účinok nie je taký výrazný ako pri tej so sódou. Chuť je tiež príjemná. Taká klasická pasta na bežné používanie. 


Ja som si ešte vybrala pastu Elgydium od firmy Pierre Fabre. Vôbec som netušila, že táto firma vyrába aj zubné pasty, preto som si povedala, že idem do toho. Ich značky Avene a Ducray zbožňujem a inak to nie je ani s pastou. Bieli celkom fajn, je svieža a zanecháva zuby krásne hladké.


Na časy kedy mám problém s ďasnami, alebo trošku precitlivené zuby som si vybrala pastu zo sekcie prírodné. Ide o pastu značky Himalaya s extraktom z papáje a ananásu. Táto pasta bola jedno obrovské prekvapenie, pretože nie len že výborne chutí, ale naozaj zuby a ďasná výborne upokojuje. Určite odporúčam ak zvyknete mávať problémy s ďasnami. 


Poslednú zubnú pastu som si vybrala aj v kombinácii s ústnou vodou. Ide o nedávne novinky od firmy Colgate. Zubnú pastu s aktívnym kyslíkom a ústnu vodu s fialovým pigmentom a bielenie zubov. Pasta je fajn, pení neskutočne silno a chuť ma sviežu. Čakala som od nej však niečo viac. No uvidíme časom. Zuby ale vyčistí pekne. Naopak ústna voda je super. Lepšiu som ešte nemala. Tie fialové pigmenty ma veľmi zaujali, pretože používam šampóny presne s takými pigmentami, aby mi odfarbené vlasy vydržali dlhšie krásne biele. No a presne toto robí táto ústna voda. Zo začiatku sa mi zdalo, že je nič moc, no po pravidelnom používaní každý večer som pozorovala prvé výsledky. 


Z ústnych vôd som ešte skúsila Listerine bieliacu vodu bez obsahu alkoholu. Tá je tiež super, svieža, nedráždi a ani nesštípe keďže neobsahuje alkohol, ale to je asi tak všetko. Na bežnú hygienu a svieži dych je super, ale s tým bielením si moc nevie poradiť. 


Poslednou dvojicou produktov sú produkty od firmy GUM. Túto značku odporúča aj moja zubárka, preto bolo jasné, že si od nich niečo vyberiem. Tu som stavila na klasiku - ústnu vodu s obsahom chlórhexidénu, ktorá sa používa pri zápaloch ďasien, alebo po chirurgických zákrokoch. Tá prišla práve vhod, pretože som mala zoškrabnuté ďasno po dentálnej hygiene a táto voda o dosť urýchlila hojenie a takisto pomohla uľaviť od bolesti. Tá sa ale nesmie používať dlhodobo, iba v čase ak máte daný problém. Medzizubné kefky som si vybrala tenké aby mi vošli do všetkých medzizubných priestorov. Sú gumové a super sa s nimi pracuje. Vyčistia čo majú a všade sa zmestia.


 

Ak hľadáte čokoľvek pre vaše zuby, či už ide o produkty na čistenie, alebo nejaké elektrické zubné kefky, či sprchy, rozhodne odporúčam navštíviť tento eshop a porozhliadnúť sa. Určite si tam každý príde na svoje a nájde čo potrebuje. 




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou