Astratex opäť nesklamal

3:58

 Ahojte, 

hlásim sa s ďalším príspevkom aby som sa s vami podelila o ďalšie skúsenosti s mojim obľúbeným eshopom astratex.sk 




Tomuto eshopu je verná už celá moja rodina, pretože každý si tam nájde všetko čo potrebuje. Či už ide o spodnú bielizeň, pyžamo, športové oblečenie, alebo dokonca o body. 

Ja vám teraz ukážem čo som si vybrala ja. 

Keď som si prechádzala strany s podprsenkami, zapáčili sa mi také tie braletové typy. Preto keď som natrafila na toto dvojbalenie za super cenu, raz dva boli v košíku a ešte rýchlejšie u mňa doma. Nerada si kupujem podprsenky cez internet, ale astratexu v tomto môžem plne dôverovat. Inak tomu nebolo ani teraz a podprsenky naozaj sedia ako majú, nič nevytŕča ani netlačí. Veľmi sa z nich teším a najradšej by som ich nosila stále. 





Pyžamká z astratexu mám neskutočne rada a preto som si na blížiace sa leto vybrala ďalšie do zbierky. Tentokrát takéto jemne sexy a čipkovanými stranami na kraťasách. Pyžamo prišlo nádherné zabalené a už po prvom dotyku to bola láska. Je príjemné na dotyk a na postave sedí napzaj super. Už sa teším na teplejšie časy kedy si ho budem môcť naplno užiť. 

 

 



 




Ďalšou vecou čo som si vybrala sú tieto krásne body. Už dlho som hľadala niečo takéto, vhodné na rôzne príležitosti. Či už do divadla, na večeru, alebo aj na oslavu. Body sú to najpríjemnejšie čo som na sebe kedy mala. Sedia super, nikde neťahajú a hodia sa naozaj ku všetkému. Na páse je presvitajúca čipka, ktorá tomu pridá šmrnc. Rukávy sú tiež celé jemne priesvitné a na konci je tiež krásna čipka. 









Verím, že aj vy už máte s týmto eshopom skúsenosti, a ak nie, tak to čoskoro napravíte.      




You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou