Najčudnejší, ale najlepší peeling!

12:25

Ahojte,
ako si užívate leto? Ja sa priznám, u mňa je to zatiaľ up and down. Skoro každý deň nám tu prší, fúka, proste nedá sa ani kúpať ani opaľovať ani nič. Takto som si to teda nepredstavovala, ale tak hádam sa to umúdri. Preto som sa rozhodla, že vás dnes poteším ďalším príspevkom.



Stalo sa vám už niekedy, že ste mali niečo strašne dobré a zároveň strašne divné? Mne áno. Teraz prvýkrát. A je to tento neskutočný peeling, za ktorý vďačím úžasnému eshopu https://www.bionatural.sk/.
Vybrala som si tam viac vecí, ktoré vám neskôr isto predstavím, ale na tento peeling som sa tešila najviac. Je to niečo neskutočné.
Najprv vám v krátkosti predstavím značku Akamuti:
- značka začala vrábať v roku 2003 a to len 6 produktov
- rodinná značka využíva iba suroviny získané eticky v spravodlivom obchode
- všetky výrobky sú vyrábané ručne
- značka je držiteľom ocenenie Beauty Award 2011
Tak a teraz čo sľubuje peeling: Peeling Akamuti - Divoký pomaranč
- obsahuje zmes zvláčňujúcich masiel z mandle a manga spolu s Fair Trade hndým ckrom a divokým  pomarančom, ktoré pomáhajú odstraňovať kožné bunky
- taktiež obsahuje geránium a regenerujúcu myrhu pre sviežu pleť
- je obohatený o mrkvový olej, bohatý na antioxidanty


A teraz sa konečne môžeme dostať k môjmu názoru:
Už po otvorení balíčka ma očarila úžasná vôňa pomaranča. Oleje z neho totiž trošičku presiakli na obal a tak rozvonial všetko naokolo. Neodolala som a hneď som ho vyskúšala. A výsledok? Nič lepšie som doma ešte nemala. Vôňa je neskutočná, konzistencia tiež a čo je najlepšie, asi po minúte "masírovania" tváre sa peelingu zmení konzistencia a akúsi krémovu. To je čo?! Tento peeling sa preto neodstraňuje klasicky umytím vodou, ale navlhčeným vatovým tampónom. Najlepšie ale je, že po jeho odstránení vám pleť zostane príjemne čistá a akoby nakrémovaná, čiže tento peeling pleť vôbec nevysušuje, skôr mám pocit že ju nádherne hydratuje a zjemňuje. Pre mňa spĺňa všetko, čo by mal správny peeling a nie len peeling spĺňať.
Tento úžasný peeling si môžete zakúpiť TU.



Máte aj vy nejaký obľúbený peeling? Alebo ste už skúšali tento, čo podobný tomuto?



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Hmmm pomeranče, snad bych ho nesnědla. ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priznám sa, že som k tomu nemala ďaleko. Vonia naozaj úžasne. :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou