Motivačný diár 2024

19:36

 Ahojte všetci,

v prvom rade chcem vám všetkým zaželať šťastný nový rok. Viem, že som sa už dlhšie neozvala, ale posledné mesiace mám toho hrozne veľa. Preto aj tento diár možno prichádza trošku neskôr, no čo sa toho týka, na dobré sa predsa oplatí počkať. 

Ak ste na mojom blogu už dlhšie, viete, že čo sa týka motivačných diárov, som ich fanúšik už dlhé roky. Preto ani tento nie je výnimkou a predstavím vám najnovší diár od firmy I can Academy na rok 2024. 


Dizajnom tento rok išli zase na istotu a zvolili jemné elegantné farby. Mám pocit, že je hrubší ako minulý rok. Má trochu iné usporiadanie ako zvykne mávať, ale mne sa popravde takto páči ešte viac. Je tam viac miesta na písanie, takže za mňa veľké plus. 

Ako každý diár aj tento začína stránkou s osobnými údajmi. Nasleduje návod a veľký prehľad celého roka. 




Mne sa veľmi páčia strany určené na zhrnutie predchádzajúceho roka. Viete si tam zapísať všetky highlighty, alebo čo sa vám v daný rok nepodarilo a tak si viete pripomenúť na čom treba zapracovať. 

Ďalej ma extrémne bavilo vypisovať si svojich 101 cieľov na nový rok. A aby som nezabudla kto má kedy narodeniny, mám na to vyhradených tiež zopár strán. 



Čo sa týka jednotlivých mesiacov, tak vždy je najprv prehľad celého mesiaca a následne strany s jednotlivými dňami a miestom na rozpisovanie. Jednotlivé mesiace samozrejme striedajú strany s citátmi, úlohami a inými zaujímavými aktivitami. 

Na záver máme ešte miesto na nápady a inšpirácie a taktiež na rôzne poznámky. 






Poviem vám, zase raz ďalší vymakaný diár, ktorý nám všetkým verím pomôže naplánovať si skvelý rok 2024.  



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou