Srdce ženy 2024

11:48

 Ahojte,

v dnešnom článku by som vám rada predstavila krásny diár Srdce ženy na tento rok. Ja ho používam už druhý mesiac a dnes nastal čas ukázať vám ho. Ak ešte váhate nad jeho kúpou, verím, že po tomto článku už nebudete. 


Už asi viete, že ja som veľký fanúšik všetkých produktov od I can Academy. Začnime teda s ukážkou.

Farby tohto roku sú krásne ženské - bordovo zlaté. Mňa si diár získal hneď po otvorení stranou Ranné programovanie podvedomia. Poviem vám, naučila som sa podľa toho začínať deň a ono to naozaj funguje. Teda až kým ma v práci nenaštve nejaký pacient, ale to už je o inom. 

Samozrejme diár začína osobnými údajmi, návodom a ročným prehľadom sviatkov a prázdnin. Medzitým sú ešte tipy a triky pre ženy čo sa týka menštruačného cyklu. 










Ďalej nasleduje mesačný plánovač rozdelený na týždne a následne zhodnotenie mesiaca. Medzi týmito prehľadmi sú vždy nejaké aktivity, rady, motivačné citáty a iné nápady na to ako byť motivovaný a šťastný celý rok. 







Na záver nájdeme okrem miesta na poznámky aj miesto na zapísanie tipov na výlet, knihu, či film, proste čokoľvek čo by ste chceli tento rok skúsiť a nezabudnúť na to.


Za mňa zase raz jeden premakaný diár, ktorý nesmie chýbať na poličke žiadnej ženy.



You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou