Fifty shades of PINK!

20:23

Ahojte,

dnešný príspevok bude o niečom inom, i keď v podstate o tom istom :D
Takýto typ príspevku som nevidela u žiadnej blogerky a som na ten názov a nápad hrdá :D 
V podstate sa bude jednať o moju "zbierku" ružových vecí... No, nebude to ani tak zbierka, lebo neviem, či by sa mi tu vošli všetky ružové veci (nie, nie som žiadna barbie, ale tak napríklad ružových lakov na nechty mám proste najviac).




ALE, keďže som na ten moj nápad hrdá rozmýšľam nad tým, že každý mesiac to bude post s inou farbou.

moj najmilší tablet :3 v ružových "šatičkách" - nemožno mi ho neľúbiť :D

maselko - najlepší balzam sa svete (hneď po babylips :D)

niečo zo zbierky ružových lakov


najdôležitejšie veci :D

Táto zbierka však ani zďaleka nie je všetko ružové čo mám doma, a preto očakávajte aj FSoP #02 :)
No a teraz najpodstatnejšia vec - tento post by som rada venovala jednej z mojích najsuper spolužiačok Dašenke, ktorá ma podľa mňa najväčšiu zbierku ružových vecí na svete :) - neviete ktorá to je Daška? Nájdete ju ľahko - má totiž ružový kabát a v ruke ružový mobil alebo ružovú kabelku :)

To je na dnes všetko :)
A ešte otázka na zamyslenie....(opýtal sa ma ju spolužiak :D) "Chceli by ste radšej mať namiesto rúk panvice alebo potiť džem? :D :D :D" - dúfam, že si vyberiete správne!
Užite si deň :)







You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou