DM box konečne aj u mňa doma!

12:08

Ahojte,
ako sa dnes máte? Ja ani neviem. V podstate hrozne, ale dúfam, že bude lepšie :/
Viem, že dm box sa objavil už na viacerých blogoch, ale kvôli "študentským" záležitostiam som mala možnosť si ten môj vlastne mamkin box vydvihnúť až včera. Iste viete o čo ide - dm drogerie markt robí z času na čas "súťaž" o dm box plný výrobkov v hodnote nejakých 18 až 20€. Zo všetkých prihlásených vyberú potom 2000 ľudí teda aspoň teraz to tak bolo. No a keďže som zaregistrovala aj seba aj mamku, ale ako všetci teda ja dobre vieme ako je to so mnou a s mojím šťastím, je jasné, že vybrali mamku.


Po box sme si mohli ísť od 8.6. do tuším 28.6.?? Ja by som bola najradšej keby sme šli hneď 8.6. ráno, ale ako som už spomínala, nebolo to možné a tak sme spojili príjemné s užitočným a včera nastal deň D a my sme dostali náš box konečne do rúk.
Fúú to bolo rozpisovania čo? Idem už k veci....sľubujem! :D
Takže, ja som čakala, že v boxe budú skôr veci dm-kovskej značky (Balea, Alverde...) a tak som bola prekvapená, keď som tam nenašla nič tejto značky.
box bol úplne krásne zabalený a hneď po otvorení sa mi izbou rozliehala krásna vôňa :)

jupííí, konečne ho môžem otvoriť!

po nazretí - plný plňučkýý 





Tak a všetko pokope - telový olej, sprchový krém Dove, šampón pánsky Adidas a dámsky Garnier, bieliaca zubná pasta, dámske holiace žiletky, riasenka Catrice, gélový lak na nechty Essence

Myslím si, že až na ten pánsky šampón, ktorý poputuje ujovi využijem všetko. Som rada, že je to môj prvý dm box dúfam, že nie posledný a je naozaj plne využiteľný.
Snáď nabudúce pribudne nejaká tá recenzia + giveaway čoskoro, taakže čítajte aby ste rýchlo prekročili hranicu :)







You Might Also Like

12 komentárov

  1. A zase jsem se dozvěděla něco nového :-)
    Mně osobně strašně vadí používání smajlíků v článku, tudíž bych mu dala takových 70%, ale jinak pěkná recenze.

    liscidoupeknih.blogpost.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada :) a prepáč za tých smajlov, snažím sa ich používať čoraz menej...ale príde mi to také..ani neviem aké... :D

      Odstrániť
    2. Ako chceš, ale ak chceš svôj blog zveľaďovať, tak to bude tak len profesionálnejšie bez smajlíkov. :)

      Odstrániť
  2. Už jsem viděla několik DM boxů a musím říct, že každý z nich byl opravdu hezky propracovaný. Za ten červený lak bych byla schopná trhat hlavy, protože já a červená.... to je prostě moje kombinace! Řasena nevypadá taky vůbec špatně... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) a k tomu laku - je naozaj úúúúžasnýý

      Odstrániť
  3. Mne smajlíci nevadia vôbec :D sama ich stále používam :) (veď pomáhajú vyjadriť naše pocity) a inak pekný článok :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem a som rada za názor - veď ako všetci veľmi dobre vieme 100 ľudí 100 chutí

      Odstrániť
  4. Skoda, ze na me se jeste s boxem neusmalo stesti, tak treba nekdy budu mit stesti. V boxu jsou fakt fajn veci.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dúfam, že sa dočkáme aj recenzie. :) Veľmi by ma zaujímal tvoj názor na riasenku, vyzerá byť super.

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou