Jar - krásne ročné obdobie, alebo čas chorôb??

14:12

Ahojte,

hlásim sa s novým príspevkom. Ako sa máte? Už makáte na postave na leto?? Alebo aj na vás doľahla jarná únava a nerobíte absolútne nič? Ja sa priznám, u mňa je to aj tak aj tak :D Každý deň sa to mení. Niekedy mám chuť byť vo fitku aj tri hodiny a inokedy by som zase iba ležala na intráku a jedla Kinder čokoládky... čo už.
Ale späť k téme postu.

Dnes som sa rozhodla, že napíšem o nejakých tých problémoch, ktoré so sebou prináša jar. 
Ako prvé je to samozrejme naše telo. Myslím si, že málokto je spokojní s postavou, ktorá sa "vyformovala"'v zime. Všetci sa už tešia na leto, a tak predpokladám, že fitká su v tomto období vyťažené (vidím to aj vo fitku u nás na intráku). 
Ďalším problémom je znížená imunita, pretože, priznajme si to, tie paradajky (a iné) v zime chutia naozaj divne. Preto by sme mali hlavne na jar dbať o naše zdravie, prečítať si čo - to o našej imunite a dokúpiť si nejeden prípravok na imunitu. Sami vidíte už aj v telke koľko reklám na rôzne vitamíny, tablety, a kvapky. Ako študnetka farmácie však viem, že nie každý prípravok na imunitu funguje. Preto sa nenechajte oklamať televíznymi reklamami, ale poraďte sa so svojím lekárom. Podpora imunity je totižto naozaj dôležitá. Fúha, už zniem ako príbalový letáčik k liekom, tak asi radšej zase zmením tému.
Čo si myslíte, čo asi tak škodí nášmu telu? Hm, ja mám pocit, že v dnešnej dobe už asi naozaj všetko. Kam sa len pozrieme, samé chemikálie, v potravinách samé farbivá, konzervanty. Už ani v bio obchodoch sa im asi nedá veriť. Ja sa v poslednej dobe snažím naozaj zdravo stravovať, no vždy sa to nedá. Hlavne ak žijete na internáte a školu máte od rána do večera. Preto navštevujem rôzne jedálne a to mi rozhodne nepomáha. Začali ma trápiť tráviace problémy a aj moja imunita tým trpí. Avšak nejako to musím prežiť.
Tretím problémom sú vlasy. S tými som sa už veru natrápila. Vyskúšala som už snáď všetko - no a ak ste čítali môj minulý post, tak viete, že najlepšia je v tom Milva. Tá sa mi už však minula a ja som vyskúšala šampóny značky Yves Rocher. Verte, či nie, tie fungujú. Vlasy mám krásne lesklé a jemné. Jasné, že popraskané končeky zázračne nezmizli, ale tomu bude koniec hneď ako sa ostrihám (čo neviem či bude tak skoro, keďže na moje vlasy som dosť háklivá :D)
S tými vlasmi je to, mám taký pocit, vždy boj. V lete ich vysúša slnko, v zime mráz... nechápem kedy si majú oddýchnuť.
No a štvrtý a posledný, avšak iba môj problém sú žaby. Fuj, tých sa ale neskutočne bojím. Ani si neviete predstaviť, aké peklo každoročne prežívam. Normálne sa snažím nevychádzať z domu.
Tak to by bolo na dnes asi všetko a dúfam, že vám tu budem písať čoraz častejšie.
Páči sa vám takáto téma postu? Ja si myslím, že je to dobrá "zmena" témy a že nie všetko musí byť o móde, fotkách a kozmetike.
Čo poviete? Trápi aj vás niektorý z týchto problémov? Kľudne mi napíšte do komentov.





You Might Also Like

2 komentárov

  1. S tou imunitou máš teda pravdu, hneď ako nastal prvý jarný deň ja som skončila s antibiotikami :D A s tou stravou na internáte to mám rovnako. Jeden deň v týždni mám taký zlý, že mám školu od 7 ráno do 7 večera, mám len jednu voľnú hodinu - aj to od 9 - 10, takže obed v tej hodine nehrozí, keďže ho ešte ani nevydávajú :) Vo fitku som si nejak zmenu nevšimla.... áno, nájde sa tam pár chlapov, ktorí na sebe vážne makajú ( a nosia pri tom tielka, aby sme všetci videli kopčeky na rukách ), ale mám pocit, že väčšina z nás "ostatných" tam chodí len na to, aby mali nejaké tie kredity navyše :)
    KIKA KONKA

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nemocná moc nebývám, spíš vůbec, takže pro mě jaro (když je slunečné) je jedním z nejkrásnějších období v celém roce :) Užívám si ty dny, kdy je slunečno, krásně teplo, všechno kvete, cítím se potom uvolněně a čas neplyne tak rychle :)
    Držím všem palce, kteří bývají na jaře (nebo častokrát za rok) nemocní :( či mají alergii na pyl a podobně.

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou