Movie watchlist! MUST SEE...#01

17:57

Ahojte,
opäť sa vo mne prebudil filmovo - seriálový maniak a idem vás tu napísať o nejakých filmoch, ktoré si určite musíte pozrieť. Ak myslím určite tak je to bezpochyby film, ktorý som videla už tak 8 krát a ktorý mám v pláne si ešte aspoň 8 krát pozrieť.
Všetky moje kamarátky by vám určite povedali, že ak neviete čo si pozrieť, stačí napísať mne, alebo prísť rovno s USBčkom. Nikdy nesklamem. A tak som sa rozhodla, že táto téma bude najvhodnejšia pre najnovší post. Nebudem tu ale rozpisovať obsah, ten ak chcete si nájdite. Ale verte mi, ak to spomínam - stojí to zato!

Začnime teda.


1. WALK TO REMEMBER
Nááádherný film.... Videla som ho už strašne veľa krát ale ešte veľa krát si ho pozriem. Je o všetkom. Síce je už dosť starý, nájdeme tam aj problémy dnešnej doby - šikanovanie, láska, choroba. Všetko. Naozaj odporúčam.

2. BRAVO GIRLS - All or nothing
Tak toto je taká dievčenská klasika, ale ja tento film proste milujem :D Úplne najviac sa tam nasmejete a garantujem vám, že si ho obľúbite už na prvýkrát a určite si zapamätáte nejaké frázy z neho ja ich doteraz používam.

3. DIRTY DANCING
Kto toto nevidel, je na tom podľa mňa dosť zle. Parádny film. Šup šup si ho utekajte zapnúť - idem aj ja :D

4. AGE OF ADALINE
Ďalší z mojich obľúbených filmov. A dokonca s úžasnou Blake Lively. Ak ste nevideli hneď zapínajte.

5. THE FIRST TIME
Taký teenagerský film, ale pobaví. Keď nemáte večer čo robiť, tak tento film nesklame a pobaví.


6. ROMEO AND JULIET (2013)
Ak máte radi klasiku, určite siahnite po tomto vydaní Rómea a Júlie. Krásni herci, prostredie, dokonalá angličtina. Paráda!

7. BLENDED
Super komédia, na ktorej sa pobavia zaručene všetcí.

8. LOVE ROSIE
Tento film hádam nemusím nejako opomínať, pretože ste ho, dúfam, všetci videli. Krásny film. Možno budete trošku na nervy, ale aj tak ho zbožňujem.

9. IF I STAY
Ak ste čítali knihu, viete o čom hovorím. Ja som na ten film bola v kine s mojou spolubývajúcou a preplakali sme viac ako polku filmu. No určite odporúčam. Len si prichystajte vreckovky.

10. PITCH PERFECT
Milujem ten film. Ak máte radi filmy, v ktorých sa spieva/tancuje tak tento by ste už mali dááávno vidieť.


Tak to by bolo na dnes všetko. Myslela som, že bude takýto post iba jeden, ale keďže mám ešte veeeľa nápadov na filmy, dnes som vám ukázala iba prvých 10. Ďalšie budú nabudúce.
Videli ste nejaký z tých filmov? Čo na nich poviete? Aký je váš obľúbený film?















You Might Also Like

1 komentárov

  1. Dirty dancing je prostě základ :3 zrovna nedávno jsme se na to dívali s kámošem :)
    Age of Adeline rovněž jsem viděla s ním :D
    The first time jsem taky viděla, nebyla jsem z něho tak nadšená, ale film je to hezký :)
    O Blended slyším teď poprvé a jestli tam hrajou ti dva, tak to musí být skvělý film, takže ti moc děkuji za tip, Kristí :)
    Love Rosie jsem dokonce i četla, moc krásné :3 Pitch perfect jsem taky viděla, ale jen první díl, ty písničky jsou super :)

    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovedaťOdstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou