Začína jeseň....zase raz

9:31

Ahojte,
prázdniny sú oficiálne za nami a my sa môžeme pobrať do školy. Pomaly môžeme vyťahovať jesenné oblečenie, ktoré sme celé leto tak poctivo skrývali. Ja viem, ja viem, ani ja sa na to neteším. Ale ak to zbehne aspoň z polovice tak rýchlo ako minulý rok, tak to bude v pohode.
Keď si predstavím, že v pondelok už normálne začíname, mám chuť sa skryť niekde pod perinu a zostať tam až do budúceho leta, no to sa však nedá.



Ja osobne jeseň veľmi nemusím. Áno, príroda je krásna, ale to je asi tak všetko. Vkuse prší, začína byť zima a je to naozaj na nervy. Je to pre mňa síce lepšie ako jar, pretože vtedy sú všade žaby a tých sa ja nehorázne bojím už od malička, no stále to nie je leto, alebo dokonca zima, ktoré mám veľmi rada. Celý semester si krátime čakaním na Vianoce a už nás počujem, ako si od októbra spievame koledy. Veď prečo aj nie? Včera som už dokonca videla v jednom nákupnom centre kolekciu čokoládových Mikulášov.
S jeseňou však neprichádzajú len stromy v novom šate, prichádza aj obrovská záťaž na našu imunitu. Tým, že sa počasie mení niekoľkokrát do dňa, sa naša obranyschopnosť znižuje a my hľadáme rôzne pomôcky na to, ako zvýšiť našu imunitu. Ja som prišla predvčerom od mojej alergologičky, ktorá mi oznámila, že s mojou imunitou to veru nie je najlepšie. Keďže ja budem mať imunológiu až tento semester, nechala som si od lekárky poradiť ako posilniť imunitu a taktiež mi predpísala nejaké lieky.

Neviem či si vedšina ľudí uvedomuje, čo na imunitu funguje, ale niekedy stačí dodržiavať správu životosprávu, mať dostatočný spánok (taak to sa v prípade nás vysokoškolákov veľmi nedá povedať) a zadovážiť si nejaké tie vitamíny.
V jeseni však najviac milujem fotenie. Viem sa na tom úplne "vyšantiť". Príroda ponúka neskutočné množstvo dokonalých zátiší a scenérií. V rodine máme niekoľko detí, a tých neskutočne baví fotenie v lísti. Veď koho by to nebavilo?
Jedna z tých scenérií, ktorú som mala možnosť odfotiť. 

Z ročných období sú teda pre náš organizmus najťažšie zvládnuteľné jar a jeseň, hlavne vďaka ich typickému premenlivému počasiu.
A čo si o tom myslíte vy? Používate počas jesene nejaké vitamínové doplnky? Alebo dúfate, že vás chrípka na obíde naďaleko? Preferujete vitamíny, alebo sa nechávate očkovať? Ja som na očkonaví nebola chválabohu už dosť dlho, ale niektorí ľudia si ho pochvaľujú.

Určite mi dajte vedieť do komentárov, čo si o tomto myslíte. Budem veľmi rada, a dúfam, že sa vám príspevok aspoň trochu páčil.
Tak nech sa vám darí a nech nie ste chorí!

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Neviem, či bol článok nejaký spôsobom sponzorovaný, ak áno, treba to uviesť, inak je trochu zvláštne vidieť 3x odporúčanie na tä istú webstránku vždy, keď napíšeš slovo imunita. :)
    A inak mňa chrípka skolila a to napriek zvýšenej porcii ovocia a zeleniny a vlákniny, takže tak. V každom prípade, jedlo a doplnky stravy by mali pomôcť preventívne :) Nič nemám ani proti očkovaniu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Článok je napísaný tak ako by mal byť, takže nevidím dôvod prečo by malo byť niekde niečo uvedené.
      Dúfam, že ta chrípka je už za tebou a je ti lepšie :) ak nie tak skoré uzdravenie :)

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou