Moja skúsenosť s dopravou.

11:01

Ahojte,
ako sa máte??? Už sa tešíte na Vianoce? Ja ááno...veď už necelý mesiac a sú tu!
S Vianocami však tiež súvisia vianočné darčeky a tomu sa dnes budeme venovať. Máte ich už nakúpené? Ja už skoro všetky áno, tohto roku v dosť veľkom predstihu, no stále by som niečo kupovala a kupovala. Stačí, že mi niekto pošle link na stránku a už vyberám. Och, zastavte ma už niekto. Je to nehorázne tie e-shopy. Keby žiadne neboli určite by sa mi nechcelo toľko behať po obchodoch, ale prečo nemíňať priamo z tepla domova intráku?
Ale tu máme zase otázku tej dopravy.



Niekedy sa doprava počíta podľa toho, aká je cena balíkov, teda výrobku ktorý sme si kúpili. Väčšinou je to tak, že čím drahšiu vec si kúpime tým lacnejšie je poštovné. Ak je však rozpis poštovného nejasné stačí kontaktovať DHL Nitra, ak je teda tento druh dopravy umožnení v danom e-shope.
No to však nie je všetko.
Napríklad aj my doma sme si chceli kúpiť vianočný darček, a to nový gauč. Vybrali sme sa teda na obhliadku. Po dosť dlhom čase sme si ten náš "vysnívaný" gauč vybrali a tak sme sa chceli opýtať na viac detailov a taktiež na cenu dovozu. No a tu sa to zvrtlo. Gauč mali na sklade presne v takej istej farbe ako sme chceli, čiže čakacia doba minimálna, no cena dopravy neskutočná. Áno čítate dobre. Gauč stál 900€ a doprava ďalších 100€ :O nechápem ako môžu v takom veľkom reťazci počítať dopravu takto, ale čo už. Ide totiž o to, že cenu dopravy tam počítajú v závislosti od toho, aký drahý tovar si kupujete. Nie však ako by sme čakali, ale presne opačne. Ak nakúpite nad asi 500€ cena dopravy sa rapídne zvyšuje + platíte ešte ďalšie eurá za kilometre, takže povedzme si rovno, ak doma náhodou nevlastníte nákladiak môžete si ten gauč akurát tak teleportovať. Proste robte čo chcete.
Prepáčte, že vás tým zaťažujem, ale zdá sa mi to ako vhodná téma na článok.
Stretli ste sa aj vy s niečim takým?
Aký na to máte postoj?
Máte pocit, že ak za tovar zaplatíte veľké peniaze, že za dopravu je potrebné zaplatiť ešte viac? Komentujte, zdieľajte, píšte, sťažujte sa!
A samozrejme odrátavajte dni do Vianoc spolu so mnou :)


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou