My NYX collection

14:04

Ahojte,
ako sa máte? Sviatky prešli rýchlosťou blesku. Niektorí už ani nevieme, že nejaké Vianoce boli, a tak sa môžeme pustiť do každodenných aktivít -školy. Celé zlé, čo vám poviem. Už nevládzem a to je ešte len začiatok. ALE...dnes sa vám tu po dlhej dobe hlásim s kozmetickým príspevkom, a pevne verím, že sa vám bude páčiť.



Myslím si, že každý správny bloger o značke NYX aspoň počul. No ak nie, teraz sa to zmení.
Takže najprv niečo málo o značke:
- vznikla v roku 1999 v Los Angeles
- založila ju filmová maskérka a podnikateľka Toni Ko
- vyrábajú vysokokvalitnú kozmetiku za primerané ceny, a tak sa rýchlo rozšírila do celého sveta
- netestujú na zvieratách!!!
Tak a teraz sa už poberme k mojej zbierke.
Všetko sa to začalo asi pred rokom, keď som urobila prvú objednávku na feelunique.com. Vtedy tam ešte platilo poštovné zadarmo pri nákupe nad 15€, čo pri takom širokom výbere nebol problém minúť. A tak som si objednala tieto veci. A bola/som maximálne spokojná. Výdrž rúžov je dosť dobrá na to že sú v pomerne dobrej cenovej kategórii, i keď nie najlacnejšie. Lesk musím veľmi pochváliť, ten vydrží tuším dlhšie ako rúž. Báza pod očné tiene funguje na 110%. Tiene naozaj vydržia celý deň (samozrejme to záleží aj na kvalite tieňov), avšak asi po pol roku ma z nej trochu boleli oči keď som ju mala dlho. No môže byť, že sa len nemá rada s mojou terajšou očnou linkou. No a samozrejme biela jumbo ceruzka na oči musí byť základom pre všetky blogerky, a keďže táto bola taká vychvaľovaná, musela som ju vyskúšať. A nečudujem sa, že si ju všetci chválili. Keď som už nikde nemohla zohnať bázu pod očné tiene, ktorá by bola zaručene dobrá a nie veľmi drahá (ak o takej viete prosím dajte mi vedieť), začala som ako bázu používať túto ceruzku. A je super! Samozrejme s lacnejšími očnými tieňami ich životnosť až tak nepredĺži ale napríklad s paletkou od Maybelline je úžasná a tiene držia ako "divé" :D

Tekutý rúž vo farbe Napoleon
Rúž vo farbe Street Cred Authentique

Neskôr som navštívila Prahu a samozrejme som si odtiaľ musela odniesť niečo od NYXu. Nanešťastie tam bol sortiment dosť vykúpený, a tak som priniesla rúž iba mamke (ale požičiava mi ho občas).


Lenže v októbri sa značka konečne rozhodla, že je najvyšší čas otvoriť obchodík aj na Slovensku a tak sme si aj s kamoškou odstáli asi dve hodiny v rade na otváračke NYX obchodu v bratislavskom Auparku. Ale oplatilo sa! Ku každému nákupu totižto dávali kozmetickú taštičku s tromi výrobkami, ktoré naozaj stáli za to. Hurááá


Tiene Dank Humide
Lesk - Cotton Candy Barbe A Papa

Lesk v odtieni Beige
Tiene Addiction Dependance

Takže z ľava do prava je to Napoleon - Cotton Candy... - Beige - a posledný je ten z Prahy ale neviem aký odtieň to je presne. :D jeden ešte chýba, ale momentálne ho nemám pri sebe.

Tak a potom prišli Vianoce. Viem, že mamka by mi nemala odkiaľ objednať tieto veci a tak som si za môj mini honorárik za komparz v Chartshow vybrala tieto veci. A predstavte si, že som si ani nemohla vybrať lepší dátum kedy tam pôjdem. Nutne som totiž potrebovala korektor a tak som tam po natáčaní len tak zašla a vôbec mi nenapadlo, že je black friday a to znamenalo, že mali 20% zľavy na všetko. Na VŠETKO!!! A tak padla za obeť kontúrovacia paletka, na ktorú som si robila zálusk už dlho. A je moja. A je úžasná!



Tak čo vy? Poznáte NYX? Máte niečo tejto značky? Ste spokojní? Dajte mi vedeiť, čo máte, alebo po čom vaše srdce túži. A tiež ak viete o nejakej super báze pod tiene, budem rada ak mi poradíte.



You Might Also Like

4 komentárov

  1. Většinu z produktů mám také. Mám ráda jejich lingerie rtěnky. Docela mi sedí i konturovací paleta, ale korektor mě zklamal :( zkoušela jsi jejich produkty na obočí? Jsou naprosto skvělé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na tie ruže z lignerie kolekcie mám zálusk už dlhšie :) v sobotu pojdem zase omrknúť čo majú. Po tých produktoch na obočie som tiež pokukovala, ale nemám s nimi skúsenosť. Ako vidím, aj to budem musieť vyskúšať.

      Odstrániť
  2. tá kontúrovacia paletka vyzerá super! rovnako aj taštička v tvare pusy :) ja mám od NYX zatiaľ iba tekuté rúže Lingerie a Soft Matte :) ale som veľmi spokojná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, paletka je super..určite odporúčam :) Tie lingerie rúže musím určite vyskúšať ako vidím.

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou