FOTOBLOG: Bratislava

13:26

Ahojte,
viem, že tento článok vychádza po dosť dlhej dobe, ale verte mi, že v škole je to ako v pekle. Stále niečo, zápočty, písomky, labáky... všetko. Preto sem chcem niečo napísať ešte pred skúškovým. Nechcem ani vedieť ako bude vyzerať skúškové, keď už teraz nevládzem.
Každopádne vás tu vítam s novým postom, tentokrát fotografickým. Juchú!
Rozhodla som sa, že dnes vám ukážem moje najobľúbenejšie zábery, aké sa mi v Bratislave podarilo zachytiť. Tak teda nenaťahujme to a začnime!





Milujem to tam...

Každý musí ochutnať

Biela noc





Železná studnička

Vianočné trhy

Modrý kostolík



Výhľady z intráku v Mlynskej doline









Toto je síce z labáku, ale je to v BA, takže sa to počíta. Dôkaz sacharidov - biochémia, FaF UK















A na záver moje obľúbené výhľady :) 

Verím, že sa vám fotky páčili. Snažila som sa vybrať tie najkrajšie a najzaujímavejšie. Plánujem robiť viac takýchto fotoblogov, tak dúfam, že sa vám budú páčiť aj naďalej. 













You Might Also Like

2 komentárov

  1. Pekné. Za svojej návštevy BA som ju ohodnotil ako škaredú, ale nejak si z nej na tej fotke dokázala spraviť relatívne sympatické mesto :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Som rada, že to na teba zapôsobilo. Tiež sa mi BA až tak nepáčila, ale treba jej dať šancu a nájsť si obľúbené miestečká/výhľady a naozaj je krajšia ako sme si mysleli.

      Odstrániť

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou