Veľká dávka motivácie - nový školský motivačný diár

11:20

Pekný prvý septembrový deň.
Je to už takmer isté, že škola je za rohom, alebo teda hneď za víkendom ak nie ste vysokoškoláci, a preto si myslím, že dnešný článok sa bude úplne hodiť.
Chcem vám totižto predstaviť nový motivačný diár, ktorý ako mám už odskúšané sa počas školského roka veľmi zíde.
Veľmi pekne ďakujem opäť raz úžasnej firme I can Academy, ktorá mi zaslala celú novinku motivačných vecí a to zošit, diár a pero.
Tak poďme na to, hneď vám ukážem akú skvelú prácu urobili a nádherný diár stvorili.

Musím povedať, že tohtoročný balíček sa im veľmi vydaril a veľmi sa z toho teším.

Najprv vám ukážem ako super vyzerá zošit. Som nadšená a už sa teším keď ho využijem v škole a ako ma bude stále motivovať, pretože vo vnútri sa nachádzajú aj stránky s nádhernými citátmi.


No nie je krásny? A to pero!! Och, ja som priam posadnutá perami a nikdy ich nemám dosť, ale toto motivačné je pre mňa TOP!

Tak a poďme k diáru. Ten nikdy nesklame a obsahuje všetko potrebné a dokonca aj niečo navyše - veď uvidíte.

Krásny dizajn. Presne za tento som hlasovala :)


Samozrejme nesmie chýbať návod na použitie.

Veľmi prehľadný ročný plánovač nesmie chýbať.

Tento rok diár vylepšili miestom, kde si môžeme zapísať 3 najdôležitejšie veci týždňa.


Stránky s citátmi zbožňujem.


Nové nálepky - hurá!

Najlepšie na záver - tohto roku diár obsahuje antistresovú omaľovánku. To bude pohoda na prednáškach :D 

Dúfam, že sa vám balíček páči tak ako mne. Objednať si ho môžete TU. Ak máte záujem len o diár tak ten si zase môžete objednať TU.
Tak vám prajem pekný začiatok školského roka a veľa motivácie.










You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou