Do nového roka s dávkou motivácie

19:52

Ahojte,
pekný slnečný deň prajem. Ako sa máte? Ja sa ospravedlňujem, že tu píšem po dlhej dobe, ale nestíham absolútne nič. Začiatok tohto semestra bol naozaj rýchly. Ale nebudem sa vyhovárať a prejdem rovno k veci.
Dnes vám sem napíšem o úžasnom motivačnom diári na rok 2019, aby ste sa cítili stále motivovaní hoci toho máte veľa tak ako ja, alebo dokonca ešte viac.



Priznám sa, že som už dlhšie sledovala a čakala kedy I can Academy vydá nové diáre, pretože som chcela vidieť, čo zase vymyslia a ako diár vylepšia tento rok. Nesklamali a prišli s nádherným dizajnom. Veľmi som sa tešila, že som mohla diár vyskúšať a že vám o ňom môžem napísať.
Ako som už spomínala, diár má nádherný dizajn a ešte krajšie vnútro. Ako každý rok tam nájdete super citáty a nápady na každý deň.




Organizácia diáru je viac menej ako zvyčajne, ale mne to tak vyhovuje.
Na začiatku každého mesiaca je veľký prehľad a potom klasicky prehľad po týždni. Každá strana vám prinesie radosť, potešenie a motiváciu. Je tam dosť miesta na poznámky, svoje vlastné citáty, alebo adresy kamarátov. Proste všetko čo by mal správny diár obsahovať plus niečo navše pretože toto nie je len taký obyčajný diár. Je motivačný. Tak dúfam, že vás bude motivovať minimálne tak alo mňa.



Tak čo na ňho hovoríte? Videli ste už ďalšiu novinku I can Academy, Srdce ženy? Ak ste na túto novinku zvedaví, určite vám ju čoskoro predstavím na blogu. Máte sa na čo tešiť.




You Might Also Like

3 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou