Plň si svoje sny a ciele....

20:55

Ahojte krásne,
ako sa mi máte? Ja viem, že sa ozývam po dlhom čase ale mala som toho toooľko veľa, že dokonca ešte ani teraz v lete som si nestihla poriadne oddýchnuť a už od štvrtka mi začína povinná prax. Dnes som sa však zamyslela nad svojím životom, kam vedie a čo všetko by som chcela stihnúť a napadlo mi, že sa s vami konečne podelím o tento parádny zošit (Moje sny a ciele) na zapisovanie si všetkých vašich snov a cieľov, ktoré by ste chceli v živote dosiahnuť.



S týmto skvelým nápadom prišli ako inač úžasní ľudia z I can Academy a poviem vám vyšiel im zase na jednotku.
Zošit je krásny už na prvý pohľad. Za mňa asi jeden z najkrajších dizajnov, ktoré som u nich videla. Vyzerá parádne luxusne, je jemný na dotyk (taký mierne zamatový alebo ako to nazvať) a tie písmenká sa nádherne lesknú!!!
Na úvodných pár stránkach je ako vždy rozpísaný návod na čo všetko zošit slúži a ako sa používa.
Potom je tam obsah a hneď po ňom sa už môžete pustiť do zapisovania. Zo začiatku sú jednotlivé strany rozdelené do určitých oblastí, v ktorých by ste chceli niečo dosiahnuť. Napríklad v oblasti rodiny, priateľstva...
Keď si zapíšete prvé ciele v jednotlivých oblastiach, môžete sa vrhnúť na svoje plány, ktorým sa medze nekladú. Je tam miesta vyše hlavy takže môžete byť kreatívni ako veľmi len chcete. Dokonca po určiých stranách na  vás čakajú úžasné motivačné citáty, ktoré vás parádne nakopnú a neviem teda ako vy, ale vtedy moje ciele nabrali nový rozmer a vymýšľala som naozaj všetko čo by som v živote chcela nie len dosiahnuť, ale aj skúsiť či zažiť. 
Musím sa priznať, že presne také niečo som potrebovala. Už dlhšie som pokukovala po nejakom zápisníku, ktorý by som si pretvorila do takejto formy, avšak nestíham ani dôležité veci nie to ešte niečo čo až tak nutne nepotrebujem. Teda - nepotrebovala som. Zistila som, že som to naozaj potrebovala, pretože odškrtnúť si nejaký splnený cieľ je tá najlepšia vec.
Nebudem sa už teda rozpisovať, pozrite sa sami na tie krásne fotky.











Dúfam, že sa vám zošit páčil minimálne tak veľmi ako mne. Píšete si svoje sny a ciele? Alebo ich len máte uložené v hlave a tajne dúfate, že sa splnia?






You Might Also Like

2 komentárov

Popular Posts

Like me on Facebook

Spolupráca s Babičkinou záhradou